کد خبر : 1898361 | 11 فروردين 1402 ساعت 15:00 | 11.3K بازدید | 11 دیدگاه

آرسنالی‌ها، بهترین‌های ماه مارس لیگ برتر (عکس)

جایزه سرمربی و بازیکن ماه مارس لیگ برتر به میکل آرتتا و بوکایو ساکا از آرسنال رسید.

آرسنالی‌ها، بهترین‌های ماه مارس لیگ برتر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، میکل آرتتا، سرمربی تیم آرسنال، برای چهارمین بار در این فصل به عنوان مربی ماه لیگ برتر انتخاب شد. او بعد از اینکه تیمش را به 4 برد در 4 بازی اخیر در لیگ برتر رساند جایزه مربی ماه مارس لیگ برتر را مال خود کرد.

شاگردان آرتتا در این ماه موفق به شکست دادن اورتون، بورنموث، فولام و کریستال پالاس شدند تا این مربی از پپ گواردیولا، اونای امری و روبرتو دی زربی پیشی بگیرد.

این ششمین جایزه بهترین مربی ماه است که آرتتا از زمان قبول هدایت آرسنال دریافت می‌کند تا وارد جمع ده مربی برتری شود که بیش از سایرین این عنوان را کسب کرده‌اند. او حالا یک جایزه کمتر از یورگن کلوپ دارد که در فصل 20-2019 پنج بار مربی ماه لیگ برتر شد.

1837277

جایزه بهترین بازیکن ماه مارس لیگ برتر هم به یک آرسنالی رسید. بوکایو ساکا، ستاره این روزهای فوتبال انگلیس برای اولین توانست جایزه بازیکن ماه را دریافت کند.

ساکا ماه مارس را با یک گل و یک پاس گل در جریان پیروزی 4-0 آرسنال مقابل اورتون آغاز و با دبل و یک پاس گل مقابل کریستال پالاس به پایان رساند. او حالا اولین بازیکن این فصل است که تعداد گل‌ها (12) و پاس گل‌های (10) خود را دو رقمی می‌کند.

ساکا که در فیفا دی اخیر نیز برای انگلیس خوش درخشید و مقابل اوکراین یک گل زد و یک گل ساخت، برای دریافت جایزه بهترین بازیکن ماه مارس رقیبان مهمی چون محمد صلاح، لئوناردو تروسارد که 5 پاس گل در این ماه داد و الکسیس مک آلیستر را از پیش رو برداشت. این دومین بار بعد از مارتین اودگارد است که بازیکنی از آرسنال جایزه بهترین بازیکن فصل را دریافت می‌کند.

1837278

دیدگاه‌ها