کد خبر : 1898363 | 11 فروردين 1402 ساعت 15:05 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

یک هفته تاکید کرد، از همانجا گل خوردیم

صالحی: رویمان نمی‌شود در صورت حسینی نگاه کنیم

کاپیتان پیکان می‌گوید از همان جایی که مجتبی حسینی تاکید کرده گل خورده‌اند و باید جبران کنند.

صالحی: رویمان نمی‌شود در صورت حسینی نگاه کنیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پیکان روز گذشته در هفته بیست و چهارم لیگ برتر مقابل فولاد شکست خورد. ابراهیم صالحی کاپیتان پیکان که دیروز هم در ترکیب این تیم حضور داشت، درباره شرایط بازی با فولاد گفت: متاسفانه بازی را واگذار کردیم و نمی‌دانم چه بگویم.

او ادامه داد: واقعا رویمان نمی‌شود در صورت آقا مجتبی (حسینی) نگاه کنیم. سرمربی ما بنده خدا در روزهای گذشته بارها روی این تاکید کرد که ساسان انصاری وارد محوطه جریمه می‌شود و یک لحظه می‌ایستد و بعد با برخورد از عقب شیرجه می‌زند. این را آقا مجتبی بارها گفت اما باز هم همین اتفاق افتاد و از روی نقطه پنالتی گل خوردیم.

مهاجم باتجربه پیکان درباره اعتراض به داور بابت گرفتن پنالتی بیان کرد: من نمی‌دانم پنالتی بود یا نه؛ دو، سه بازیکن فولاد می‌گفتند پنالتی نبود. امیدوارم ما اشتباه کرده باشیم.

صالحی درباره اینکه پیکان خوب بازی می‌کند اما در نتیجه‌گیری کمی بدشانس است، گفت: متاسفانه در گل زدن بدشانس هستیم. باید کار کنیم. بنده خدا آقای حسینی همه نکته‌ها را می‌گوید اما آن‌طور که باید شرایط برایمان نمی‌چرخد. 6 هفته مانده و باید جبران کنیم. با امید زنده‌ایم و ان‌شاالله شرایط بهتری را رقم می‌زنیم.

کاپیتان پیکان درباره علاقه‌ای که بازیکنان این تیم به مجتبی حسینی دارند، بیان کرد: ما همه یک خانواده هستیم و آقای حسینی هم معلم ما هستند که دوستش داریم. برای او ناراحت هستیم چراکه شب و روز کار می‌کنیم؛ ما هر وقت به باشگاه می‌رویم آقا مجتبی در حال کار است. قبل از همه بازی‌ها نکات را می‌گوید و تاکید می‌کند که از فلان جا گل نخوریم. مقابل فولاد هم این‌گونه شد اما متاسفانه اهمال کردیم. امیدوارم برای او جبران کنیم.

دیدگاه‌ها