کد خبر : 1898364 | 11 فروردين 1402 ساعت 15:06 | 97.4K بازدید | 22 دیدگاه

یک بار هم در تیم ملی به من اعتماد کنید

راز عجیب بانداژ انگشت‌های آقای گل لیگ

تراکتور در روز نخست هفته بیست و چهارم لیگ برتر با نتیجه پنج بر یک نفت مسجد سلیمان، میزبان قعر جدولی خود را درهم کوبید.

راز عجیب بانداژ انگشت‌های آقای گل لیگ

به گزارش “ورزش سه”، در بین اخبار مربوط به درخشش و دو گله شدن محمد عباس زاده یک موضوع از چشم‌ها پنهان ماند و آن هم صحنه‌ای بود که عباس زاده جان هاشمی فر را نجات داد! 

این گفت‌وگو را در زیر بخوانید:

*در مورد برد پر گل تراکتور صحبت کن.

بازی بسیار خوبی بود، تقابل با تیم‌هایی که برای بقا در لیگ می‌جنگند به مراتب سخت‌‌تر است از جدال با تیم‌های میانه جدول.
بازی سخت و سنگینی بود، تیم ما بسیار خوب کار کرد و توانستیم سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

* چند ستاره‌تان از جمله آلوز در این بازی حضور نداشتند.

قطعا اگر این بازیکنان در این دیدار حضور داشتند، شرایط ما بهتر می‌شد اما تیم ما به یک انسجامی رسیده که عدم حضور چند بازیکن هم باعث ضعیف شدن ما نمی‌شود. واقعا قرار گرفتن در جمع ۱۱ نفره تیم، برای تمام بچه‌ها سخت شده‌.

* در این دیدار هم دبل کردی و ده گله شدی.

این اتفاق حاصل یک کار گروهی و تیمی بوده و من فقط آن را به ثمر رساندم. در وهله اول موفقیت تیم اهمیت دارد، پس تلاش می‌کنم که عنوان آقای این فصل را مال خود کنم. من در بسیاری از بازی‌های اين فصل مصدوم بوده‌ام یا اينکه به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمدم و تنها یک گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده‌ام. به عنوان مثال؛ در مقابل پرسپولیس از دقیقه ۵۰ به میدان رفتم و توانستم دبل کنم و در مصاف روز گذشته تا دقیقه ۶۵ در زمین حضور داشتم و دو گل زدم 
‌ اگر از تعداد دقایق حضور در میدان بخواهیم حساب کنیم من خیلی کمتر از دیگر مدعیان کسب عنوان آقای گلی، بازی کردم.
در این دیدار هم تعویض شدم، چه بسا در غیر این صورت، می‌توانستم هت تریک کنم و آمار گلزنی خود را ارتقا دهم. من ۶ بازی را به خاطر مصدومیت از دست دادم و چند دیدار را واقعا با درد در زمین حاضر شدم، من در مقطعی از نیم فصل اول شرایط بازی نداشتم و به خاطر مصدومیت چند بازیکن با کمک پزشکان و آمپول به میدان رفتم چرا که احساس می‌کردم تیم به وجودم در آن برهه نیاز داشت. اگر این موضوع مانع نمی‌شد، حتما می‌توانستم گل‌های بیشتری برای تیمم به ثمر برسانم‌.

* می‌توانی عنوان آقای گلی را در پایان فصل کسب کنی؟ و فکر می‌کنی چه تعداد گل بزنی؟

قعطا این موضوع باعث خوشحالی است، اما موفقیت تراکتور مهم‌تر است. نمی‌توانم به شما تعداد دقیق بدهم. رقابت در جدول گلزنی هم فشرده است و خوشحالم که دو رقمی شدم. دوست دارم در این چند هفته تعداد گل‌هایم را افزایش دهم.

*در مورد رقابت با رضا اسدی بگو او هم ۹ گله است.

من و رضا رفیق هستیم و از گلزنی‌اش خوشحال می‌شوم. اگر او هم آقای گل شود به اندازه خودم برایش خوشحال می‌شوم.

1837285

* بعد از گل هم در تصاویر شادی گلت ده نشان دادی و دو تا از انگشتانت بانداژ شده بود.

به نشانه ده گله شدنم ده نشان دادم. در صحنه‌ای که بازیکن مسجد سلیمان با بازیکن خودشان سر به سر شد ‌و روی زمین افتاده بود نزدیک‌ترین بازیکن به او من بودم برای اینکه فکش‌ قفل نشود و بتواند نفس بکشد دو انگشتم را داخل دهانش کردم و زمانی که می‌خواستم انگشتم را در بیاورم باز فکش قفل شد او انگشتانم را ناخواسته گاز گرفت و به سختی انگشتانم را بیرون کشیدم و واقعا داغون شده بود و برای همین مجبور شدم ببندمش.

* تو جزو ستاره‌هایی هستی که به تیم ملی دعوت نشدی امید داری این اتفاق برایت بیفتد؟

پوشیدن پیراهن تیم ملی آرزوی هر بازیکنی است و من هم از این قاعده مستثنی نیستم، من معتقدم که استحقاق دعوت شدن به تیم ملی را داشتم. به آقای قلعه‌نویی تبریک می‌گویم و برای ایشان آرزوی موفقیت دارم. من آرزو دارم که حداقل یک بار به تیم ملی دعوت شوم. رزومه و عملکردم در نساجی، پرسپولیس، سایپا و تراکتور کاملا مشخصه، من همیشه در جمع صدرنشینان جدول گلزنان بوده‌ام. در لیگ هم که همراه با نساجی آقای گل شده‌ام. همان‌طور که گفتم دعوت شدن به تیم ملی آرزوی قلبی من است و انتظار دارم آقای قلعه‌نویی یک بار به من اعتماد کنند و نام من را در لیست دعوت شدگان قرار دهد، فکر می‌کنم این خواسته زیادی از سوی من نباشد.

*تراکتور هم شرایط خوبی در جدول دارد و به مدعیان نزدیک شده.

 ما تا هفته پایانی تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد و نتیجه را کسب کنیم. در بسیاری از بازی‌های این فصل حقمان مساوی یا باخت نبوده است. بدشانسی یا اشتباهات داوری در این در این اتفاق تاثیرگذار بود. مثلا مقابل مس رفسنجان من و بازیکنان دیگر تیم، چند موقعیت صد در صد گلزنی را از دست دادیم، در مقابل پرسپولیس و آلومینیوم نیز ما شانس برد داشتیم و حتی حقمان مساوی هم نبود. اگر این دو دیدار را با برد پشت سر می‌گذاشتیم، وضعیت‌مان در جدول خیلی بهتر از شرایط فعلی بود. با توکل به خدا تمام تلاش خودمان را برای رقم زدن بهترین نتایج و خوشحالی هواداران‌مان خواهیم کرد.

* در مورد تفکرات هجومی خمس صحبت کن.

آقای خمس به فوتبال هجومی و رو به جلو معروف است و تمرینات مدرن ایشان به پیشرفت تمام بازیکنان کمک می‌کند. فکر می‌کنم این موضوع که ایشان یک مربی در کلاس جهانی هستند برای همه نمایان شده است. حتی فدراسیون نیز یک دوره آموزشی با مدرسی آقای خمس برگزار کرد.

* یک تصویر هم در تعطیلات عید از تو‌ منتشر شد که داشتی قیچی برگردان می‌زدی چقدر روی این موضوع تمرین می‌کنی؟

من واقعا قیچی زدن را دوست دارم و خیلی از گل‌هایم به این شکل بوده.

دیدگاه‌ها