کد خبر : 1898368 | 11 فروردين 1402 ساعت 15:38 | 13.9K بازدید | 2 دیدگاه

امیدوارم این تیم آسیایی شود؛

خاطره‌ بازی سید با ورزشگاه آسیایی (عکس)

سرمربی آلومینیوم در بازگشت به کرمان خاطرات دوران خوش خود همراه مس را مرور کرد.

خاطره‌ بازی سید با ورزشگاه آسیایی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک پس از برتری دو بر صفر بازی رفت مقابل مس کرمان، دیروز در زمین این تیم هم می‌توانست صاحب یک برد دیگر شود، اما بی‌دقتی در زدن ضربات آخر و بدشانسی آن‌ها کاری کرد تا شاگردان سید مهدی رحمتی به یک امتیاز از این بازی بیرون از خانه دست پیدا کنند.

رحمتی در شرایطی تیمش را در کنار زمین مقابل مس هدایت کرد که از ابتدای دوران سرمربیگری خود به کرمان و شهری که در آن خاطرات خوبی داشت، نرفته بود ولی بازگشت نارنجی‌پوشان به لیگ برتر این فرصت را به وجود آورد تا این مربی جوان برابر تیمی قرار بگیرد که در دوران بازی روزهای درخشانی سپری کرده بود.

سید مهدی رحمتی که پس از نخستین دوره حضور دو ساله در استقلال راهی کرمان شد و در لیگ‌های هفتم و هشتم دروازه‌بان مس بود، دوران موفقیت‌آمیزی همراه این تیم سپری کرد و توانست نقش مهمی در کسب سهمیه آسیایی برای نارنجی‌پوشان داشته باشد و پس از آن راهی سپاهان شود و دوران طلایی خود را ادامه دهد.

رحمتی دیروز در بازگشت به ورزشگاه شهید باهنر کرمان دوران درخشان خود همراه مس را مرور کرد و در ابتدای نشست خبری گفت: این استادیوم یادآور خاطرات خیلی خوبی برای من بود. زمانی که با مس کرمان بازی می‌کردم، دو سال خیلی خوب داشتم و به نظرم دو فصل طلایی فوتبالم را سپری کردم. روز خیلی خوبی بود و حس و حال خیلی خوبی داشتم.

1837295

سرمربی آلومینیوم یادآور شد: به آقای فرزاد حسین‌خانی عزیز که در این تیم هم‌بازی بودیم، تبریک می‌گویم. شرایط این تیم را به گونه‌ای رقم زدند که فاصله خود را با تیم‌های پایین‌ترش در جدول بیشتر کردند و ماندگار خواهند بود.

او تاکید کرد: ان‌شاالله در سال آینده تصمیمات خیلی خوبی برای باشگاه مس کرمان گرفته شود تا یک تیم خوب و پرقدرت داشته باشد؛ به یاد سال‌هایی که من در اینجا بازی کردم و سهمیه آسیایی گرفتیم.

عکس: هومن قاجار

دیدگاه‌ها