کد خبر : 1898369 | 11 فروردين 1402 ساعت 15:55 | 3.3K بازدید | 1 دیدگاه

بوحمدان: شرایط امسال فولاد عجیب بود

هافبک فولاد معتقد است اتفاقات عجیب برای تیمش موجب شد نتوانند جزو بالا جدولی‌ها قرار بگیرند.

بوحمدان: شرایط امسال فولاد عجیب بود

به گزارش "ورزش سه"، حمید بوحمدان درباره برتری فولاد مقابل پیکان عنوان کرد: قبل از هر چیزی باید سال نو را به تمام‌ مردم ایران تبریک بگویم و سال خوبی را برایشان آرزو دارم. بازی خوبی بود. متاسفانه ما در هفته‌ گذشته نتایج خوبی نگرفتیم و به همین دلیل تحت فشار بودیم. خدا را شکر توانستیم سال جدید را با برد شروع کنیم.

او ادامه داد: ما به این برد نیاز داشتیم، شرایط روحی تیم خوب نبود این پیروزی به ما کمک کرد که عملکرد خوبی در هفته‌های بعد داشته باشیم.

این‌ بازیکن درباره‌ داوری این دیدار و صحنه مشکوک به پنالتی روی ساسان انصاری، عنوان کرد: قضاوت داور بسیار خوب بود، در خصوص آن صحنه من حضور ذهن ندارم اما به نظرم در مجموع عملکرد تیم داوری خوب بود.

هافبک باتجربه فولاد در مورد درخشش و گلزنی روبرتو تورس بازیکن اسپانیایی فولاد، گفت: به هر حال او از لالیگا به فوتبال ایران آمده و قطعا بازیکن باکیفیتی است. تورس هفته به هفته بهتر شد و امیدوارم به این روند ادامه دهد.

وی در خصوص هدف فولاد در پایان فصل جاری،‌ توضیح داد: این فصل تیم ما شرایط عجیبی داشت و متاسفانه نتوانستیم نتایج دلخواه خودمان را کسب کنیم، اما به خاطر شخصیت بزرگ فولاد سعی می‌کنیم در 6 هفته پایانی عملکرد خوبی داشته باشیم و فصل را به خوبی به پایان برسانیم.

1784793

او در رابطه با عدم‌ رعایت فیرپلی‌ از سوی بازیکنان پیکان گفت: به نظرم تمام تیم‌ها باید فیرپلی‌ را رعایت کنند، بازیکن ما روی زمین افتاد، توپ را بیرون زدیم اما پیکانی‌ها اوت را انداختند و بازی را شروع کردند. این اتفاقات در فوتبال طبیعی است و گله‌ای از این بابت نداریم.

بوحمدان در مورد اینکه با تفکرات منصوریان آشنا شده‌اند یا خیر افزود: آقای منصوریان به تازگی سرمربی تیم شدند، تاثیرگذاری در این مدت کوتاه، کار بسیار سختی است اما خدا را شکر، هفته به هفته شرایط تیم بهتر می‌شود.

هافبک دزفولی فولاد درباره احتمال قریب به یقین سقوط دو تیم خوزستانی به لیگ یک، اظهار داشت: واقعا جای تاسف دارد، شرایط نباید به شکلی باشد که دو تیم نفتی خوزستان خطر سقوط را احساس کنند اما متاسفانه این اتفاق افتاد. امیدوارم ما بتوانیم با عملکرد خوب خودمان دل مردم این استان را شاد کنیم.

او در پایان در خصوص بازی هفته آینده فولاد مقابل نساجی، اضافه کرد: این بازی هم بسیار سخت است اما تمام تلاش خودمان را برای کسب سه امتیاز این دیدار خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها