کد خبر : 1898371 | 11 فروردين 1402 ساعت 16:06 | 38.2K بازدید | 9 دیدگاه

الان زمان صحبت در مورد اختلافات 6 سال قبل نیست

توخل: ترکیب فردا مقابل دورتموند ناعادلانه خواهد بود

توماس توخل، سرمربی جدید بایرن مونیخ، تاکید کرد که با توجه به شناخت کم از بازیکنان ترکیب فردا ناعادلانه خواهد بود.

توخل: ترکیب فردا مقابل دورتموند ناعادلانه خواهد بود

به گزارش ورزش سه، توماس توخل در اولین بازی بعد از قبول هدایت بایرن مونیخ باید این تیم را فردا مقابل دورتموند به میدان بفرستد؛ دیدار حساسی که بایرنی‌ها با پیروزی در آن می‌توانند صدر جدول بوندسلیگا را از دورتموند پس بگیرند.

توخل در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با دورتموند گفت: "این یک تقابل بزرگ است و ما می‌خواهیم با پیروزی در آن به صدر جدول برگردیم. اگر برنده این دیدار شویم قهرمان نمی‌شویم همان‌طور که شکست مقابل دورتموند نیز پایان رویای قهرمانی ما نخواهد بود. اما قطعا پیروزی در این دیدار می‌تواند یک گام رو به جلوی مهم باشد. بعضی از بازیکنان خیلی دیر از اردوهای ملی برگشتند. با این وجود تیم ما انرژی و روحیه بالایی دارد و مشتاقانه منتظر بازی فردا هستیم."

1837300

او در مورد اختلافاتش با دورتموندی‌ها گفت: "ترجیح می‌دهم الان در مورد این مسائل صحبت نکنیم. شش سال از آن زمان می‌گذرد که زمانی بسیار طولانی است. هم برای من و هم برای آن‌ها حرف زدن در این مورد غیرمنصفانه است. منتظرم که فردا دورتموندی‌ها را ملاقات کنم."

سرمربی بایرن مونیخ با تشکر از همراهی و حمایت اسطوره‌های این باشگاه تاکید کرد: "صحبت کردن با اولی هوینس برای من خیلی مهم بود. به او قول دادم که تمام تلاشم را برای موفقیت بایرن انجام می‌دهم. می‌خواهم از او و اولیور کان، حسن صالح حمیدزیچ، هربرت هاینر و مارکو نپه تشکر کنم."

تاکید توخل به حضور آنتونی بری در کادر فنی بایرن مونیخ هنوز به نتیجه‌ای نرسیده و باشگاه چلسی موافق این انتقال نیست. سرمربی بایرن با ابراز امیدواری نسبت به حل این مشکل گفت: "این یک موضوع میان دو باشگاه است و آرزوی قلبی من این است که آنتونی بری اینجا حضور داشته باشد. باشگاه‌ها باید در این زمینه به توافق برسند و نسبت به آن خوش‌بین هستم."

او در مورد غایبان تیمش برای بازی با دورتموند گفت: "به جز مانوئل نویر، لوکاس هرناندز و ماتیس تل، همه در دسترس هستند. جمال موسیالا هم آمادگی لازم را به دست آورده و فردا صبح دوباره تمرین خواهد کرد."

سرمربی بایرن مونیخ در پاسخ به این سوال که فردا تیمش را با دفاع 4 نفره به زمین می‌فرستد یا 3 نفره تاکید کرد: "دوست داشتم در این مورد صحبت کنم ولی باتوجه به بازی حساسی که در پیش داریم ترجیح می‌دهم آن را فاش نکنم. اول از همه ما به دنبال این هستیم که ایده‌های خود را پرورش دهیم."

1837298

بی‌انضباطی اخیر لروی سانه و غیبت یک هفته‌ای او از تمرینات بایرن، انتقادات زیادی از این بازیکن به همراه داشت که توخل در واکنش به آن گفت: "ما می‌خواهیم همه بازیکنان را به نهایت توانایی خود برسانیم. البته این به خود آن‌ها بستگی دارد. حضور در بایرن مونیخ مستلزم قدرت ذهنی بالاست و بازیکن باید هر روز تلاش کند تا خود را به سطحی بالاتر برساند."

توخل در مورد ترکیب ایده آل خود برای بازی فردا گفت: "این جا بازیکنان زیادی هستند که من همیشه دوست داشتم مربی آنها باشم. به همه بازیکنان تیم گفتم که منتظرشان هستم البته ترکیب فردا بسیار ناعادلانه خواهد بود چرا که هنوز شناخت کافی از عملکرد بازیکنان ندارم. من خیلی روی تجزیه و تحلیل بازی‌های گذشته تمرکز نکردم. ما می‌خواهیم به آینده نگاه کنیم. ما سعی کردیم چند سبک جدید را وارد تمرینات کنیم و هر چه بیشتر با هم کار کنیم، پیشرفت بیشتری خواهیم داشت."

دیدگاه‌ها