کد خبر : 1898376 | 11 فروردين 1402 ساعت 16:43 | 12.6K بازدید | 2 دیدگاه

رحمتی: استراحت و تعطیلی مناسب ندادند؛

طعنه به برنامه‌ریزی سهیل مهدیِ با برنامه و دقیق!

سرمربی آلومینیوم نسبت به برنامه‌ریزی سازمان لیگ برای تعطیلات نوروزی انتقاد کرد.

طعنه به برنامه‌ریزی سهیل مهدیِ با برنامه و دقیق!

به گزارش "ورزش سه"، برنامه‌ریزی این فصل لیگ برتر بارها مورد انتقاد از سوی سرمربیان و بازیکنان مختلف قرار گرفته و تعطیلی بی‌دلیل بازی‌ها در فاصله یک هفته مانده به پایان سال ۱۴۰۱ و قبل از فیفادی، کاری کرد تا تیم‌ها نتوانند تمرین و استراحت مناسبی قبل از دیدارهای هفته بیست و چهارم برگزار کنند.

در جدیدترین انتقاد از برنامه‌ریزی کمیته مسابقات سازمان لیگ، سید مهدی رحمتی سرمربی آلومینیوم اراک در واکنش به اینکه چرا بازیکنانش از دقیقه ۸۰ به بعد در دیدار مقابل مس کرمان دچار اُفت بدنی شدند و تعطیلات در این مسئله تاثیرگذار بوده یا خیر، عنوان کرد: این موضوع تقصیر من نیست و به استاد بزرگ، عزیز و با تجربه‌ای که برنامه‌ریزی لیگ برتر را انجام می‌دهد ربط دارد. هر سال این‌طور بود که مسابقات تا روز بیست و هفتم یا بیست و هشتم اسفند ماه ادامه پیدا می‌کرد و یک هفته از مسابقات انجام می‌شد که امسال هم می‌توانست این شرایط رقم بخورد و در این روزها یک بازی برگزار شود و سپس در روز دهم فروردین، مسابقه معوقه جام حذفی صورت بگیرد. بازی‌ها نیز از روز هفدهم فروردین شروع شود و تیم‌ها استراحت مناسبی داشته باشند.

او ادامه داد: اما از آنجایی که دوستان عزیز تجربه خیلی زیادی در برنامه‌ریزی لیگ برتر و رقم زدن این‌طور اتفاقات دارند، شرایط به این شکل است. بیست و یکم اسفند ماه مسابقات تیم‌ها تمام شد؛ باید چطور بازیکنان خودمان را در شرایط بازی نگه می‌داشتیم؟

سرمربی آلومینیوم اضافه کرد: ضرباتی که تیم من در این فصل از تعطیلی‌های بدموقع و بی‌موقع لیگ برتر خورد، خیلی زیاد است و می‌توانید در آمار و ارقام هم این موضوع را ببینید. ما می‌توانستیم در روزهای  ۲۷ اسفند یک مسابقه داشته باشیم و بازی بعدی را ۱۷ فروردین انجام بدهیم و در این بین، یک استراحت مناسب در عید و تعطیلات به بازیکنان خودمان بدهیم تا تمرینات را در زمان درست شروع کنیم.

رحمتی تاکید کرد: اما برنامه‌ریزی آقای مهدی با تجربه به این شکل بود (ایشان عنوان کردند تجربه خیلی زیادی دارم) و این شرایط موجب شد تیم‌ها ضربه بخورند و بی‌اعتنا به باشگاه‌هایی باشند که هزینه می‌کنند. فقط خودشان را می‌بینند و برنامه مدنظر خود و دوستان نزدیک‌شان را انجام می‌دهند.

سرمربی آلومینیوم تصریح کرد: البته من این اتفاق را گردن کسی نمی‌اندازم و باید بازیکنان آن‌قدر قوی باشند که طبق برنامه لیگ و تمرینات کارشان را انجام بدهند و ۵ یا ۱۰ دقیقه کم نیاورند و زمان را از دست ندهند، اما به نظرم اتفاقات بازی با مس، تحت تاثیر مسائل داوری بود. هرچند امیدوارم من اشتباه کرده باشم.

دیدگاه‌ها