کد خبر : 1898380 | 11 فروردين 1402 ساعت 17:25 | 18.2K بازدید | 8 دیدگاه

مصدومیت بدموقع: مندی ال‌کلاسیکو را از دست داد

رئال مادرید اعلام کرد فرلان مندی، مدافع این تیم، از ناحیه ساق پا آسیب دیده و به مدت یک ماه از میادین دور خواهد بود. مندی به این ترتیب ال‌کلاسیکوی پیش رو را از دست داد.

مصدومیت بدموقع: مندی ال‌کلاسیکو را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، فرلان مندی، مدافع فرانسوی رئال مادرید، بخش اعظم دو ماه گذشته را به دلیل مصدومیت از دست داده بود اما او در ال‌کلاسیکوی پیش از فیفادی مارس به عنوان بازیکن تعویضی به میدان وارد شد تا رئالی‌ها از بازگشت این مدافع خود خوشحال بشوند.

اما امروز در آستانه یک ال‌کلاسیکوی دیگر، دیدار رئال و بارسا که در روز 5 آوریل (16 فروردین) برگزار می‌شود خبر بدی برای مندی و رئال منتشر شد و باشگاه مادریدی اعلام کرد مدافع فرانسوی‌اش از ناحیه ساق پا مصدوم شده و به مدت یک ماه نمی‌تواند به میدان برود.

1837317

در اطلاعیه باشگاه رئال مادرید چنین آمده است: "بعد از تست‌هایی که گروه پزشکی رئال مادرید بر روی بازیکن ما فرلان مندی انجام دادند مشخص شد که او از ناحیه ساق پای چپ با آسیب‌دیدگی عضلانی مواجه است. تست‌های بیشتری توسط باشگاه بر روی این بازیکن انجام خواهد شد ولی او به احتمال زیاد یک ماه از میادین دور خواهد بود."

با توجه به این اطلاعیه رئال مادرید شکی باقی نمی‌ماند که مندی ال‌کلاسیکوی روز 5 آوریل که در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی کوپا دل‌ری برگزار می‌شود را از دست داده است. او به احتمال زیاد هر دو دیدار رئال با چلسی در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان را هم از دست خواهد داد.

اولین بازی رئال مادرید بعد از فیفادی اخیر روز یکشنبه مقابل رئال وایادولید برگزار خواهد شد و سفیدپوشان بعد از آن برای دیدار مقابل بارسا آماده خواهند شد.

1837318

دیدگاه‌ها