کد خبر : 1898381 | 11 فروردين 1402 ساعت 17:55 | 15.4K بازدید | 8 دیدگاه

کلوپ: سیتی بدون هالند هم قهرمان شده است

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در آستانه دیدار فردای تیمش با منچسترسیتی گفت مصدومیت و عدم حضور ارلینگ هالند در ترکیب سیتی تغییر چندانی در برنامه لیورپول نخواهد داد.

کلوپ: سیتی بدون هالند هم قهرمان شده است

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول فردا به شهر منچستر سفر می‌کند تا یکی از مهم‌ترین بازی‌های این فصل را در مقابل منچسترسیتی در خانه این تیم ورزشگاه اتحاد برگزار کند.

با توجه به رقابت تنگاتنگ و نفس‌گیر دو تیم لیورپول و منچسترسیتی در چند فصل گذشته لیگ برتر دیدارهای دو تیم حالا به رقابتی کلاسیک در فوتبال انگلیس تبدیل شده است. البته امسال شرایط برای لیورپول نسبت به فصل‌های گذشته متفاوت است و شاگردان کلوپ در حال حاضر در کورس قهرمانی حضور ندارند و به عنوان تیم شش جدول به مصاف سیتی می‌روند.

یکی دیگر از اتفاقات مورد توجه دیدار فردای دو تیم آسیب‌دیدگی ارلینگ هالند، گلزن اصلی منچسترسیتی، و احتمال غیبت او در بازی فردا است. یورگن کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی خود به این موضوع اشاره کرد و گفت عدم حضور هالند تغییر چندانی در برنامه‌های تاکتیکی او برای این مسابقه نخواهد داد.

1837320

آخرین وضعیت دو مصدوم مهم لیورپول: دیاز و نونیز
لوئیز دیاز دقایق کوتاهی در تمرینات ما شرکت می‌کند. بازگشت او فوق‌العاده است ولی نونیز امروز با ما تمرین نمی‌کند. این هفته اولین حضور او در تمرین تیمی را داشتیم و هفته آینده زمان تمرینش را بیشتر می‌کنیم. او در آخرین مراحل بازگشت قرار دارد و ما خیلی خوش‌بین هستیم.

داروین این هفته دو یا سه روز نتوانست تمرین کند. ولی دیروز با ما تمرین کرد. او حالا در اختیار تیم است.

نظر کلوپ درباره دیدار با منچسترسیتی
بازی خیلی مهمی است. بازی این دو تیم چندین سال است که بسیار مهم است و این مسابقه هم مثل همه سال‌های گذشته است. می‌دانیم که چه بازی بزرگی است و چه هفته بزرگی در پیش داریم. سیتی آن‌قدر بزرگ است که باید همه توجه ما به بازی فردا باشد و نمی‌توانیم به بازی‌های دیگرمان فکر کنیم.

مصدومیت هالند برنامه یورگن کلوپ برای دیدار با سیتی را تغییر داده؟
نه خیلی. وقتی برای یک بازی آماده می‌شوید همه چیز را طوری طراحی می‌کنید که از رسیدن پاس نهایی به مهاجم هدف جلوگیری کنید. این دقیقا همان جایی است که ارلینگ وارد می‌شود. هالند یک مهاجم کامل است ولی سیتی بدون مهاجم هم قهرمان شده است. اما این را هم می‌دانیم که هیچوقت نمی‌شود 100 درصد مطمئن بود که یک بازیکن بازی می‌کند یا نه.

هفته بزرگ پیش رو برای لیورپول
این هفته مثل چمپیونزلیگ هفته‌ها است. خیلی هیجان دارم. ما احمق نیستیم و می‌دانیم بازی اخیرمان با رئال بازی خوبی نبود. قبل از آن بازی با بورنموث هم خوب نبود. ولی یک بازی قبل از آن در کلاس جهانی بودیم. باید مثل همان مسابقه کار کنیم و نسبت به دو بازی بعدی واکنش نشان بدهیم.

فیفادی مارس برای لیورپول خوب بود؟
برای من بله. چند روز فرصت داشتم تا بدون آنالیز آن بازی زندگی کنم. بازی دوم ما با رئال مادرید آن چیزی نیست که ما از خودمان انتظار داریم. تیمی که مقابل آنها بازی می‌کند می‌تواند ببازد ولی ما باید عملکرد بهتری می‌داشتیم.

لیورپول عادت دارد در اواخر فصل قوی‌تر می‌شود
بله از نظر تاریخی ما در اواخر فصل قوی‌تر هستیم. سال پیش نزدیک بود به چهار جام برسیم. ولی این فصل خیلی زود از کورس قهرمانی کنار رفتیم. تمام شد و رفت، این واقعیت است. حالا یکی از هدف‌هایمان می‌تواند اطمینان از قرار گرفتن در چهار رتبه اول باشد. موقعیت فعلی‌مان جالب نیست ولی این هدف ممکن است.

انتخاب بازیکن وقتی تیم در هشت روز سه بازی دارد
با موقعیت‌های مشابه فرقی ندارد. باید به همه چیز دقت کرد و بهترین تیم ممکن را ارنج کرد. ما باید تخته‌گاز پیش برویم. این برنامه ما است که سعی می‌کنیم انجامش بدهیم.

عملکرد بد لیورپول مقابل حریفان ضعیف‌تر
برای شکست‌ها توضیحات زیادی وجود دارد. بازی با فارست و بورنموث با هم خیلی فرق داشت ولی ما در هر دو بازی باید برنده می‌شدیم. در گذشته وقتی مقابل چنین تیم‌هایی به مشکل برمی‌خوردیم مشکل‌مان حفظ مالکیت توپ بود. حالا از این نظر بهتر شده‌ایم ولی در تمام‌کنندگی مشکل داریم و وقتی عقب می‌افتیم واکنش‌مان درست نیست.

واکنش لیورپول به عقب افتادن در جریان مسابقات
زمانی که تیم در بازی است ما تیم پرقدرتی هستیم ولی مسئله اینجا است که باید کاری کنیم که همیشه در بازی باشیم. باید وقتی اتفاق بدی می‌افتد و عقب میفتیم به این اتفاق‌ها واکنش بهتری نشان بدهیم. بله، این چیزی است که باید روی آن کار کنیم.

1837321

دیدگاه‌ها