کد خبر : 1898400 | 11 فروردين 1402 ساعت 19:27 | 33.1K بازدید | 3 دیدگاه

پاتر: بَری را بعد از چمپیونزلیگ به توخل می‌دهیم

گراهام پاتر، سرمربی چلسی، می‌گوید این باشگاه خواهان این است که آنتونی بَری، مربی ضربات ایستگاهی این تیم بعد از دیدارهای چلسی و بایرن در چمپیونزلیگ به باشگاه آلمانی منتقل شود.

پاتر: بَری را بعد از چمپیونزلیگ به توخل می‌دهیم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی فردا در خانه خود استمفوردبریج میزبان استون‌ویلا است و گراهام پاتر و شاگردانش در هفته بیست و نهم لیگ برتر به مصاف شاگردان اونای امری می‌روند.

کنفرانس مطبوعاتی گراهام پاتر در آستانه این مسابقه تا حدودی تحت‌الشعاع منصوب شدن توماس توخل، سرمربی سابق چلسی، به هدایت بایرن مونیخ بود. توخل اخیرا تایید کرد خواهان انتقال آنتونی بری، مربی ضربات ایستگاهی، است که در زمان حضور در چلسی سابقه همکاری با او را داشت.

این درخواست توخل به این علت با حساسیت مواجه شده که دو تیم چلسی و بایرن باید به زودی در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به میدان بروند. گراهام پاتر در صحبت‌های خود تایید کرد که چلسی مایل است بری را بعد از دیدارهای این تیم در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به باشگاه آلمانی و توماس توخل واگذار کند.

1837338
آخرین اخبار مصدومان چلسی
تیاگو و آسپیلی‌کوئتا همچنان غایب هستن. رحیم در حال بازگشت است ولی بازی با استون‌ویلا را از دست می‌دهد ولی احتمالش برای بازی در روز سه‌شنبه بیشتر است. میسون مونت با تیم تمرین کرده و در اختیار ما است ولی احتمالا از ابتدا به میدان نرود. وسلی این بازی را از دست می‌دهد ولی احتمالا به بازی سه‌شنبه برسد. پولیشیچ از فیفادی که برگشته سرما خورده. کای هم تب داشت ولی الان خوب شده. ریس جیمز دو جلسه تمرینی اخیر را حضور داشت و اگر اتفاق خاصی نیفتد او هم فردا به میدان می‌رود.

فیفادی مارس برای چلسی مفید بود؟
این وقفه‌ها نه خوب هستند و نه بد. باید قبول‌شان کرد. البته برای انگولو خوب بود. در هفته اول تعداد بازیکنانی که در اختیار داشتیم از انگشت‌های یک دست هم کمتر بود و چاره این بود که با آن‌ها بازی‌ها را آنالیز کنیم.

پاتر و چلسی برای ماه دشوار پیش رو هیجان‌زده هستند؟
ماه خیلی هیجان‌انگیزی در پیش است. ولی فعلا تمرکزمان تنها روی بازی بعدی مقابل استون‌ویلا است. می‌خواهیم خودمان را نشان بدهیم.

نظر پاتر درباره اونای امری سرمربی جدید استون‌ویلا؟
او فوق‌العاده بوده. اونای از کسانی است که من همیشه از او الگو گرفته‌ام. واقعا منتظر دیدنش هستم. بعد از جام جهانی فقط یک بار همدیگر را دیده بودیم.

وضعیت بازیکنانی که از تیم‌های ملی برگشته‌اند؟
شرایط خوبی دارند. آن‌ها می‌توانند دشواری حضور همزمان در تیم ملی و لیگ برتر را تحمل کرده و پشت سر بگذارند. همه خوشحال بودند که قرار است هم‌تیمی‌هایشان را دوباره ببینند. تیم ما روحیه خیلی قشنگی پیدا کرده.

رتبه ششم جدول لیگ برتر حداقل جایگاهی است که از چلسی انتظار می‌رود؟
هدف ما الان بازی بعدی است و می‌خواهیم در آن برنده شویم. ما چلسی هستیم و می‌خواهیم برنده بشویم. در مقابل استون ویلا بازی کنیم به دنبال پیروزی هستیم، در مقابل لیورپول به دنبال پیروزی هستیم و در مقابل وولوز به دنبال پیروزی هستیم.

انگولو کانته می‌تواند فردا از ابتدا بازی کند؟
چون کانته مدت‌ها غایب بوده باید شرایطش را مدیریت کنیم. این را می‌دانم که انگولو در جریان این بازی وارد زمین می‌شود.

آیا باشگاه چلسی ترجیح می‌دهد انتقال آنتونی بری به بایرن مونیخ تا بعد از دیدارهای دو تیم در چمپیونزلیگ به تعویق بیفتد؟
بله من کاملا مطمئنم که به دلایل مشخص صحبت‌هایی در این باره در حال انجام شدن است.

1837339

ضرر مالی اعلام شده توسط چلسی روی خریدهای تابستانی تاثیر می‌گذارد؟
کسی با من هنوز در این باره صحبت نکرده. من چیزی نشنیده‌ام که نگران‌کننده باشد.

دیدگاه‌ها