کد خبر : 1898403 | 11 فروردين 1402 ساعت 19:17 | 128K بازدید | 30 دیدگاه

فعالیت‌های پشت پرده بی‌نتیجه دنبال می‌شود

شمارش معکوس برای حذف استقلال از آسیا

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال امروز در آخرین تلاش‌های خود برای رهایی باشگاه از مشکلات مالی سری به فدراسیون فوتبال زد.

شمارش معکوس برای حذف استقلال از آسیا

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که موضوع پرداخت آندره آ استراماچونی و 4 پرونده دیگر باشگاه استقلال بدل به کابوسی برای مدیران این باشگاه شده و به احتمال زیاد منجر به حذف آبی‌ها از لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد، مدیرعامل این باشگاه هنوز امیدوار است راهی برای فرار از این محرومیت داشته باشد.

پیرو صحبت‌ها وشایعاتی که پیش از نوروز به راه افتاده و گفته می‌شد استقلالی‌ها از طریق همراه اول با کمک دولت قطر اقدام به رفع این محرومیت خواهند کرد، در نهایت با گذشت دو هفته و در میدان عمل اتفاق خاصی رخ نداده و حذف استقلال از آسیا قطعی است و تنها احتیاج به اعلام رسمی از سوی مدیران این باشگاه یا فدراسیون فوتبال دارد. اتفاقی که به احتمال زیاد پایان دوران مدیریتی علی فتح الله زاده را نیز در پی خواهد داشت.

1836304

در این شرایط آنچه این موضوع را بغرنج‌تر می‌کند احتمال جانشینی پرسپولیس به جای استقلال است و اینکه آنها با پرداخت آخرین بدهکار خارجی (ژلکو میاچ مربی سابق) پرونده‌های خود را بسته و آماده دریافت مجوز حضور در رقابت‌های آسیایی هستند.

این دوگانه تلخ علاوه بر اینکه از نظر خبری و تبلیغاتی بازتاب منفی در بین هواداران خواهد داشت، اما باز هم به منزله حل نشدن مشکلی است که تبدیل به هزینه جاری استقلال در این فصل خواهد شد. تیمی که یک پای قهرمانی است و امروز در دیدار با ذوب آهن برای ادامه روزهای موفقیت‌آمیزش در لیگ به میدان می‌رود.

به نظر می‌رسد امشب و در پایان این مسابقه بازیکنان استقلال صحبت‌های زیادی برای گفتن داشته باشند. آن هم در شرایطی که خود باشگاه در ایام نوروز و تا امروز که یازدهم فروردین است، اطلاع‌رسانی دقیق و خاصی در این‌باره نداشته و خود را از امتیاز برخورد صادقانه با هواداران محروم کرده است.

دیدگاه‌ها