کد خبر : 1898410 | 11 فروردين 1402 ساعت 19:57 | 8.5K بازدید | 2 دیدگاه

گلزن سپاهان غایب در اولین بازی ۱۴۰۲

وینگر سپاهان برخلاف بازی رفت امشب مقابل صنعت نفت در لیست تیمش حضور ندارد.

گلزن سپاهان غایب در اولین بازی ۱۴۰۲

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در شرایطی از ساعت ۱۹:۱۵ امشب در نخستین بازی خود در سال جدید مقابل صنعت نفت قرار گرفته و در ورزشگاه نقش جهان میزبان آبادانی‌ها است که محمد علی‌نژاد را برای سومین مسابقه پیاپی در فهرست خود ندارد.

محمد علی‌نژاد که فصل موفقی در سپاهان پشت سر گذاشته و یکی از بهترین‌های این تیم در لیگ بیست و دوم بوده، به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه پا در لیست مسابقه امشب تیمش برابر صنعت نفت آبادان قرار نگرفته است.

وینگر سرعتی و تکنیکی سپاهان که در مسابقه رفت مقابل صنعت نفت آبادان به‌عنوان یار جانشین به زمین آمد و در حضور کوتاه مدت خود در آن مسابقه خارج از خانه توانست با یک فرار تند و تیز از میانه زمین تا محوطه جریمه حریف گلزنی کند و در برتری تیمش سهم داشته باشد، در بازی برگشت دور از لیست طلایی‌پوشان است.

علی‌نژاد که در این فصل دو گل به ثمر رسانده، سه پاس گل داده و یک پنالتی هم گرفته، آخرین بازی خود را در هفته بیست و یکم لیگ برتر با حضور ثابت برابر آلومینیوم اراک و تیم سابق خود انجام داد ولی پس از آن در دو مسابقه مقابل هوادار تهران و پرسپولیس غایب بود که امشب هم برابر صنعت نفت این روند برای او ادامه دارد.

دیدگاه‌ها