کد خبر : 1898412 | 11 فروردين 1402 ساعت 20:01 | 85.6K بازدید | 20 دیدگاه

یحیی تیمش را هجومی چید؛

11 بازیکن پرسپولیس مقابل مس رفسنجان

با بازگشت سعید صادقی و حضور وحید امیری در ترکیب اصلی، پرسپولیس با ترکیب هجومی مقابل مس رفسنجان قرار گرفته است.

11 بازیکن پرسپولیس مقابل مس رفسنجان

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در حالی از دقایقی بعد به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت که یحیی گل‌محمدی ترکیب تیمش را برای این بازی معرفی کرده است. نکته مهم اینکه در این بازی لئاندرو پریرا، کمال کامیابی‌نیا و مرتضی پورعلی‌گنجی غایبان پرسپولیس هستند و یحیی در غیاب آن‌ها تیمش را آماده کرده است.

* علیرضا بیرانوند گلر سرخ‌پوشان در این بازی خواهد بود و امیدوار است سرانجام از طلسم 13 کلین شیت‌ بگذرد و در این بازی حساس تیمش را به سوی پیروزی هدایت کند. او بعد از استراحت در بازی کنیا حالا کاملا آماده بازی شده و باید دید که در این دیدار چه خواهد کرد.

* ترکیب چهار نفره خط دفاعی سرخ‌پوشان با حضور علی نعمتی و گئورگی گولسیانی در مرکز خط دفاعی همراه شده است. وحید امیری نیز در سمت چپ حضور دارد و در جناح راست دانیال اسماعیلی‌فر حضور دارد.

1835510

* زوج هافبک دفاعی نیز با سرلک و اسدبیگی تشکیل شده تا در غیاب کمال نیز یحیی همچنان از دو هافبک دفاعی بهره‌مند باشد. سعید صادقی و مهدی ترابی نیز دو هافبک کناری تیم پرسپولیس خواهند بود.

* در خط حمله محمد عمری و عیسی آل‌کثیر حضور دارند تا در غیاب پریرا، عیسی مهره مورد اعتماد خط حمله قرمزها باشد. محمد عمری نیز با پشت سر گذاشتن مصدومیت به ترکیب رسیده است.

1835511

ترکیب پرسپولیس مقابل مس رفسنجان:
علیرضا بیرانوند
علی نعمتی
گئورگی گولسیانی
وحید امیری
دانیال اسماعیلی فر
سینا اسد بیگی
میلاد سرلک
سعید صادقی
مهدی ترابی
محمد عمری
عیسی آل‌کثیر

دیدگاه‌ها