کد خبر : 1898424 | 11 فروردين 1402 ساعت 21:01 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت لک و غیبت آذرباد و منشا؛

رونمایی از ۱۱ بازیکن مس رفسنجان مقابل پرسپولیس

نفرات آغاز کننده بازی برای مس رفسنجان برابر پرسپولیس توسط محمد ربیعی مشخص شدند.

رونمایی از ۱۱ بازیکن مس رفسنجان مقابل پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال مس رفسنجان که فصل موفقی داشته و در کنار حضورش در جمع بالانشینان جدول لیگ برتر توانسته کمترین گل خورده این رقابت‌ها را به خود اختصاص بدهد، امشب در یک رقابت حساس به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

محمد ربیعی که تیمش در هفته‌های پایانی سال ۱۴۰۱ نتایج خوبی گرفته و به رتبه پنجم جدول لیگ برتر رسیده بود، از ساعت ۲۱:۳۰ امشب در ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان پذیرای تیم مدعی قهرمانی پرسپولیس خواهد بود و امیدوار است تیمش با پیروزی این دیدار را پشت سر بگذارد.

حامد لک، دروازه‌بان فصل گذشته پرسپولیس امشب در ترکیب مس رفسنجان حضور دارد و امیدوار است در بازگشت دوباره به جمع ۱۱ نفر اصلی تیمش پس از یک مسابقه غیبت به خاطر محرومیت، امشب دوباره درخشان ظاهر شود و برابر تیم سابق خود کلین‌شیت کند.

1753689

ایمان سلیمی، رامتین سلیمان‌زاده و جفرسون باهیا، سه مدافع مرکزی مس رفسنجان در دیدار امشب هستند که روی دست آنها حسن جعفری و مهدی ترکمان به‌عنوان وینگ‌بک‌های راست و چپ مقابل پرسپولیس بازی می‌کنند.

مهرداد رضایی، هافبک دفاعی مس رفسنجان مقابل آلومینیوم است که جلوتر از او سید مهدی حسینی در بازگشت از اردوی تیم ملی بازی می‌کند و جزو نفرات اصلی دیدار با پرسپولیس خواهد بود.

محمدمهدی محبی و فراز امامعلی وینگرهای راست و چپ مس رفسنجان برابر پرسپولیس خواهند بود و در رأس خط حمله این تیم هم لوسیانو پریرا با نظر محمد ربیعی بازی می‌کند.

1799770

ترکیب ابتدایی مس رفسنجان مقابل پرسپولیس در غیاب مهره‌هایی مثل شاهین توکلی، محسن آذرباد و گادوین منشا به شرح زیر است:

حامد لک، ایمان سلیمی، رامتین سلیمان‌زاده، جفرسون باهیا، حسن جعفری، مهدی ترکمان، مهرداد رضایی، سید مهدی حسینی، محمدمهدی محبی، فراز امامعلی و لوسیانو پریرا.

دیدگاه‌ها