کد خبر : 1898433 | 11 فروردين 1402 ساعت 21:26 | 37.9K بازدید | 25 دیدگاه

یامگا، قایدی را تنها نمی‌گذارد

کوین هستم، 26سال دارم و پنالتی می‌زنم! (عکس)

کوین یامگا مقابل ذوب آهن هفتمین گل خود در فصل جاری لیگ برتر را به ثمر رساند.

کوین هستم، 26سال دارم و پنالتی می‌زنم! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازیکن فرانسوی استقلال اگرچه با نظر ریکاردو ساپینتو مدت‌ها است از دروازه حریفان دور شده و به عنوان مدافع راست برای آبی‌پوشان به میدان می‌رود اما همچنان در کنار مهدی قایدی بهترین گلزنان استقلال در این فصل محسوب می‌شوند.

یامگا البته بیشتر گل‌های خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده است. او تبحر ویژه‌ای روی پنالتی زدن دارد و یادمان نمی‌آید که هیچ ضربه پنالتی‌ای را از دست داده باشد.

امروز وقتی مهدوی داور دیدار ذوب آهن و استقلال خطای آرمان اکوان روی محبی در محوطه جریمه را پنالتی تشخیص داد، طبق انتظار یامگا پشت توپ قرار گرفت و با فریب حبیب فرعباسی توانست هفتمین گل فصل خود را به ثمر برساند.

1837411

نکته قابل توجه این بود که مهدی قایدی و کوین یامگا تا قبل از این مسابقه دو بازیکن 6 گله استقلال بودند که قایدی در اوایل مسابقه تعداد گل‌هایش را به 7 رساند و دقایقی بعد یامگا از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد تا قایدی را تنها نگذارد و او نیز 7 گله شود و هر دو یک رده در جدول بهترین گلزنان لیگ برتر صعود کنند.

1837413

یامگا که فصل گذشته برای استقلال 10 گل به ثمر رسانده بود، حالا تعداد گل‌های زده خود برای آبی‌پوشان را به عدد 17 رسانده و در آستانه شکستن رکورد شیخ دیاباته است تا خود را به عنوان برترین گلزن تاریخ باشگاه استقلال مطرح کند.

1837412

دیدگاه‌ها