کد خبر : 1898449 | 11 فروردين 1402 ساعت 22:42 | 9K بازدید | 2 دیدگاه

ضرر تاتنهام از پرونده یووه: پاراتیچی کناره‌گیری کرد

فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی تاتنهام، که به دلیل نقشی که در پرونده رسوایی مالی باشگاه یوونتوس داشته با محرومیت از فعالیت فوتبالی مواجه است از سمت خود در باشگاه تاتنهام کناره‌گیری می‌کند.

ضرر تاتنهام از پرونده یووه: پاراتیچی کناره‌گیری کرد

به گزارش "ورزش سه"، فابیو پاراتیچی به دلیل مسئولیت قبلی خود در مدیریت باشگاه یوونتوس در جریان پرونده تقلب و دستکاری در اسناد مالی این باشگاه محکوم شده و حکم محرومیت از فعالیت فوتبالی در مورد او به اجرا گذاشته شده است.

در روزهای گذشته اعلام شد که فیفا بعد از درخواست فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرده بود که محرومیت فعالیت محکومین پرونده باشگاه یوونتوس در همه کشورها و نه تنها در ایتالیا لازم‌الاجرا است و در نتیجه پاراتیچی باید از سمت فعلی خود به عنوان مدیر ورزشی باشگاه تاتنهام استعفا بدهد.

1837455

رسانه‌های انگلیسی اعلام کردند با اینکه پاراتیچی علیه حکم محکومیت خود تقاضای تجدیدنظر کرده اما از سمتش به عنوان مدیر ورزشی تاتنهام کناره‌گیری می‌کند.

سایت اتلتیک اعلام کرد پاراتیچی امروز با بازیکنان تاتنهام صحبت کرده و شرایط را برای آنها توضیح داده است. پاراتیچی گفته که بعد از مشورت با باشگاه به این نتیجه رسیده که منتظر نتیجه تجدیدنظرخواهی خود نشده و از سمتش در باشگاه تاتنهام کناره‌گیری کرده.

پاراتیچی یکی از 11 مدیر سابق باشگاه یوونتوس است که در پرونده رسوایی مالی این باشگاه محکوم شدند. از جمله دیگر مدیران محروم شده می‌توان به آندره‌آ آنیلی رئیس سابق باشگاه و پاول ندود اشاره کرد. علاوه بر این محرومیت‌ها علیه مدیران سابق، تیم یوونتوس هم در همین پرونده با کسر 15 امتیاز در سری آ مواجه شده است.

1836784

دیدگاه‌ها