کد خبر : 1898451 | 11 فروردين 1402 ساعت 22:48 | 47.1K بازدید | 8 دیدگاه

آن‌هایی که مصاحبه می‌کردند، الان کجایند؟

نیک‌نفس: من الان خِرِ چه کسی را بگیرم!

هافبک استقلال می‌گوید از سال گذشته طلبکار است و امسال هم در فاصله 6 هفته تا پایان لیگ فقط یک سوم قراردادش را دریافت کرده است.

نیک‌نفس: من الان خِرِ چه کسی را بگیرم!

به گزارش "ورزش سه"، زبیر نیک نفس بعد از برد استقلال مقابل ذوب آهن در جمع خبرنگاران درباره حذف تیمش از لیگ قهرمانان آسیا گفت: اوضاع خیلی سخت است. از یک طرف تمرکز و حال خوبمان را برای بازی‌های حساس لیگ نگه داریم. برای هواداران باید همه تلاشمان را بکنیم. اما از طرف دیگر فکر و ذکر ماجرایی است که پیش آمده.

او ادامه داد: از مسئولان باید بپرسید چطور می‌شود که ما پارسال و امسال از آسیا حذف می‌شویم؟ این عمر و جوانی ما است. دوست داشتیم روزهای خوبی را در آسیا داشته باشیم و اتفاقات خوبی را رقم بزنیم. یک بار زندگی می‌کنیم و یک بار فوتبال حرفه‌ای بازی می‌کنیم. بهترین سال‌های عمرمان است. می‌توانیم در آسیا خیلی کارهای مهمی برای خودمان، برای مردم و برای کشورمان کنیم و افتخار آفرینی کنیم. به همین راحتی نمی‌دانم به خاطر کم کاری است یا چیز دیگری ، ما باید سوخت بدهیم.

هافبک استقلال درباره اینکه هواداران با وجود برد خوشحال نبودند، گفت: ما امسال تیم‌مان شرایط فوق العاده‌ای دارد و با این تیم در آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن می‌توانیم داشته باشیم. پارسال آن‌طور حذف شدیم و امسال اینجوری.

ویدئو: 276451

هافبک استقلال افزود: خارج از بحث حذف از لیگ قهرمانان، لیگ یک ماه دیگر تمام می‌شود و ما یک سوم مبالغ قراردادمان را گرفته‌ایم! با این وجود نه حرف و حدیثی است و نه اعتصابی. بچه‌ها بهترین بازی‌شان را می‌کنند. فقط می‌توانیم حرص بخوریم.

نیک نفس در پاسخ به این پرسش که میلیاردها تومان پول در باشگاه استقلال کجا رفته، گفت: به خدا از این مسائل خبر ندارم. خودم از قرارداد سال گذشته‌ام طلب دارم. چکی در دستم است که برای برج 7 یا 8 پارسال است و هنوز پاس نشده و مربوط به قرارداد سال گذشته! امسال هم که یک سوم قراردادم را گرفته‌ام. با این وجود همه تلاشمان را می‌کنیم.

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: از این طرف پول‌هایمان است و از طرف دیگر برای تیم مهم‌تر حضور در آسیا است. با این تیم حرف‌های زیادی برای گفتن در آسیا داریم. به قول آن بنده خدا، آن کاراکتر در آن فیلم که می‌گفت: «من الان خِرِ کیو بگیرم؟!» دو هفته نتیجه نگیریم، همه سریع مصاحبه می‌کنند و می‌گویند این‌ها باید جریمه بشوند و فلان شوند! ولی الان معلوم نیست کجایند؛ نه حرفی می‌زنند، نه سر تمرین می‌آیند و نه...

نیک نفس در پایان افزود: از خودشان بپرسید که چرا نیامدند. هرکسی باید کار خودش را بکند. من بازیکن باید کارخودم را بکنم، مربی همین‌طور و... من در چم و خم کار نیستم که بدانم مقصر اوضاع کیست، ولی باشگاه بزرگ استقلال نباید یک پشتوانه‌ای داشته باشد که بتواند بدهی‌هایش را بدهد؟ من واقعا فقط تاسف می‌خورم.

دیدگاه‌ها