کد خبر : 1898459 | 11 فروردين 1402 ساعت 23:25 | 125K بازدید | 47 دیدگاه

محمد محبی: قطعی است، از آسیا حذف شدیم!

ستاره استقلال خبر حذف استقلال از آسیا را قطعی می‌داند.

محمد محبی: قطعی است، از آسیا حذف شدیم!

به گزارش "ورزش سه" پیروزی قاطعانه استقلال برابر ذوب‌آهن کاملا تحت تاثیر حذف این تیم از آسیا قرار گرفت به طوری که بازیکنان این تیم پس از بازی حسابی از وضعیت باشگاه انتقاد کردند.

محمد محبی، ستاره این فصل استقلال که امشب هم یک پنالتی برای تیمش گرفت و یک پاس گل هم داد، از این قاعده مستثنی نبود و در ابتدا در خصوص مضوع استراماچونی و حذف احتمالی استقلال از آسیا گفت: "پارسال استقلال بدون باخت قهرمان شد. الان باید آسیا باشد و با این بازیکن و فوتبال و مربی حرف برای گفتن داشت اما پول استرا را ندادند و از آسیا حذف شدیم. فکر می‌کنم تبعات بدتر هم داشته باشد."

ویدئو: 276460

وینگر بوشهری استقلال در ادامه با حسرت کنار رفتن از آسیا گفت: "داداش! آسیا یک ویترین مثل چمپیونزلیگ اروپا است. النصر با کریس رونالدو، الهلال با این همه ستاره. از جی لیگ ژاپن و کی‌لیگ کره. سطح واقعا بالاست. بازی های بین المللی را از دست دادیم و واقعا متاسفیم."

محبی در مورد عملکرد خودش در لیگ و تیم ملی گفت: "راستش حالی نمی‌ماند در مورد خودم صحبت کنم بعد از خبری که شنیدیم که این تیم بدون شکست قهرمان شده و الان از آسیا به طور قطعی حذف شده است. چه بگویم..."

دیدگاه‌ها