کد خبر : 1898461 | 11 فروردين 1402 ساعت 23:35 | 15.2K بازدید | 15 دیدگاه

مورینیو: رم حتی اگر یک جام هم نبرد بزرگ است!

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، که به دلیل محرومیت در بازی یکشنبه مقابل سامپدوریا روی نیمکت تیمش نخواهد نشست می‌گوید جالوروسی فاقد از نتایجی که در زمین به دست می‌آورد باشگاهی بزرگ است.

مورینیو: رم حتی اگر یک جام هم نبرد بزرگ است!

به گزارش "ورزش سه"، مورینیو به دلیل درگیری لفظی شدید با مارکو سرا داور چهارم دیدار رم و کرمونزه با محرومیت دو جلسه‌ای مواجه است و در بازی روز یکشنبه تیمش مقابل سامپدوریا نمی‌تواند روی نیمکت بنشیند. مورینیو به همین دلیل قادر به حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی نیست.

1837467

با اینکه فدراسیون فوتبال ایتالیا در مجازاتی که علیه مورینیو وضع کرده از او خواسته بود در زمان محرومیتش سکوت رسانه‌ای پیشه کند اما آقای خاص که امروز برای دیدار با یک کاردینال ایتالیایی به دانشگاه گرگورین در شهر رم رفته بود از این فرصت برای گفت‌وگویی کوتاه با رسانه‌ها استفاده کرد.

مورینیو که در اولین فصل حضورش در رم موفق شد با این تیم فاتح لیگ کنفرانس اروپا شود در این فصل هم با جالوروسی به یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا رسیده است.

او در صحبت‌های خود گفت: "ساده‌ترین راه برای توصیف یک باشگاه بزرگ اشاره به جام‌ها و افتخارات است. مثلا می‌توانید بگویید باشگاه ایکس خیلی بزرگ است چون این همه قهرمانی دارد. ولی باشگاه‌هایی هم هستند که هیچ جامی به دست نیاورده‌اند ولی از نظر محبتی که مردم به آن‌ها دارند و تاثیر اجتماعی‌شان خیلی خیلی بزرگ هستند. رم چنین زیبایی‌ای دارد."

1837468

آقای خاص در ادامه صحبت‌های خود گفت: "به خاطر همین است که وقتی رسانه‌های همین شهر سعی می‌کنند بین ما و هواداران اختلاف درست کنند من واقعا تعجب می‌کنم. من باید از هواداران جالوروسی به خاطر همه لطف‌هایی که در حقم داشته‌اند تشکر کنم. از نظر اجتماعی مردم به یک مرجع نیاز دارند ولی این مرجع من نیستم بلکه باشگاه است. این احساس همدردی، این حس تعلق داشتن و عضو یک خانواده بودن باعث می‌شود من از حضور در اینجا لذت ببرم. در رم مردم وقتی ما ببریم خوشحال می‌شوند و وقتی ببازیم ناراحت می‌شوند ولی حتی در باخت هم ترک‌مان نمی‌کنند و در کنارمان هستند. این اتفاقی است که فقط در خانواده‌ها می‌افتد."

دیدگاه‌ها