کد خبر : 1898471 | 12 فروردين 1402 ساعت 00:19 | 55.5K بازدید | 14 دیدگاه

آپشن‌های ما را با مبلغ قرارداد حساب کردند

مهری: ماشینم را فروختم و خانه‌ام را عوض کردم!

هافبک استقلال نسبت به مشکلات مالی شدید این باشگاه گلایه کرد.

مهری: ماشینم را فروختم و خانه‌ام را عوض کردم!

به گزارش "ورزش سه"، سعید مهری درباره برد استقلال مقابل ذوب آهن گفت: خدا را شکر که یک سه امتیاز دیگر را با یک بازی خوب گرفتیم. امیدواریم این روند ادامه‌دار باشد.

او درباره حذف از لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: نمی‌دانم چه شده و اطلاعی نداریم. در سکوت کامل رسانه‌ای بودیم. این داستان انگیزه بچه‌ها را می‌کشد. دو سال در آسیا نیستیم و این چیز خیلی بدی است. من ناراحت شدم و نمی‌دانم چه بگویم.

هافبک استقلال افزود: کل مجموعه زحمت می‌کشند و هدفشان حضور در لیگ قهرمانان آسیا و حتی قهرمانی در این تورنمنت است. این باعث می‌شود... نمی‌دانم چه بگویم.

سعید مهری درباره مشکلات مالی تیمش گفت: راجع به موضوع خودم باید حرف بزنم. هر بازیکنی اول فصل قراردادی می‌بندد و روی آن حساب می‌کند. اول فصل آپشن‌هایی راجع به مسکن و ... داشتیم. آن‌ها را دریافت کرده بودیم اما آن را روی قراردادمان زده‌اند!

او اضافه کرد: من چک داشتم. یک ماه و نیم است که با اسنپ می‌روم و می‌آیم. همه بچه‌ها هم می‌دانند. بعضی روزها بچه‌ها مرا می‌رسانند. چک داشتم و ماشینم را فروختم تا چکم را پاس کنم. روی همان ماشین هم ضرر کردم. حق مسکن را گرفتم و خانه گرفتم! الان خانه‌ام را هم عوض کردم! اولین بار است این را می‌گویم. خانه را عوض کردم چون به پول پیش خانه نیاز داشتم. یک خانه کوچک‌تر گرفتم تا مشکلم حل شود.

مهری در پایان گفت: این موضوعات ما را اذیت می‌کند و تحت فشار می‌گذارد. با همه این‌ها فوتبال خوبی ارائه می‌دهیم و امیدواریم مشکلات حل شود.

دیدگاه‌ها