کد خبر : 1898580 | 12 فروردين 1402 ساعت 18:12 | 114.9K بازدید | 13 دیدگاه

جشن دونفره مهری و قایدی به صرف سلفی

شادی یک استقلالی بعد از ضرر مالی هنگفت!

سعید مهری در روز محرومیت خود داخل زمین چمن رفت و در شادی بعد از برد کنار سایر بازیکنان بود.

شادی یک استقلالی بعد از ضرر مالی هنگفت!

به گزارش "ورزش سه"، سعید مهری، هافبک استقلال در فصل جاری، یکی از نفرات موثر این تیم بوده است؛ او بعد از حضور ثابت در مسابقات گذشته آبی‌ها، روز گذشته مقابل ذوب آهن به دلیل محرومیت غایب بود. با این حال مهری در کنار هم‌تیمی‌هایش حضور داشت. او در ورزشگاه آزادی حاضر شد و کنار سایر بازیکنان و اعضای کادرفنی بود.

سعید مهری بعد از پایان بازی نیز به داخل زمین رفت و با مهدی قایدی، زننده گل اول آبی‌پوشان و پاسور گل دوم تیمش، شادی خود را تقسیم کرد و عکس سلفی گرفت.

1837682

مسئله مهم درباره سعید مهری این است که او به خاطر مشکلات مالی باشگاه استقلال ضرر مالی هنگفتی کرده است. او بعد از بازی در مصاحبه‌ای اعلام کرد که خودروی خود را به خاطر بدهی‌ای که داشته فروخته و با اسنپ تردد می‌کند. همچنین او گفت که خانه خود را تغییر داده و یک خانه کوچکتر اجاره کرده تا بتواند با پول پیش خانه قبلی چک خود را پاس کند.

در این شرایط اما مهری سعی کرد برد تیمش را جشن بگیرد و در کنار آبی‌پوشان باشد. با توجه به محرومیت مهدی‌پور و چشمی و مصدومیت رضاوند و ابهام درباره حضور او مقابل آلومینیوم اراک، سعید مهری قطعا به ترکیب استقلال برمی‌گردد و مهره مهمی برای ریکاردو ساپینتو در بازی بعدی محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها