کد خبر : 1898473 | 12 فروردين 1402 ساعت 00:38 | 53.3K بازدید | 104 دیدگاه

طبیعی است تیم برنده در این مورد صحبت نکند

گل‌محمدی: تصمیمات تیم داوری صحیح بود

گل‌محمدی می‌گوید پرسپولیس با گل دوم می‌توانست پیچیدگی بازی را حل کند.

گل‌محمدی: تصمیمات تیم داوری صحیح بود

به گزارش ورزش سه، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی با مس رفسنجان حضور یافت و در خصوص این دیدار اظهارنظر کرد و در واکنش به داوری نیز تصمیمات آنها را درست دانست.

* صحبت‌های اولیه؟
بازی در مجموع خوب بود. در نیمه اول خیلی خوب بودیم و به گل رسیدیم. بازی مالکانه‌ای داشتیم. در نیمه دوم باید گل دوم را می‌زدیم تا کار به هیجانات آخر بازی نکشد.

* حملات مس در نیمه دوم؟
ما در این بازی موقعیت‌سازی کردیم و بازیکنان باید بدانند که از این موقعیت‌ها زیاد به دست نمی‌آید. در ده دقیقه آخر طبیعی بود که تیم حریف با ریسک بالا بازی کند و به ما فشار بیاورد اما به نظرم در ۹۰ دقیقه بازی به حریف موقعیت ندادیم. بازیکنان برای این بازی با توجه به نتایج سایر رقبا تحت فشار بودند اما خوب و با تمرکز بازی کردند به جز چند دقیقه آخر.

* عملکرد بازیکنان؟
بازیکنانم باید با ذهنیت خوب وارد زمین شوند و ذهن پیروزی‌خواه داشته باشند هر چند که مشکلات زیاد است و باشگاه باید به فکر حل این مشکلات باشد. امیدوارم که در شش بازی باقی مانده نتایج خوبی کسب کنیم چرا که برد در هر شش بازی آینده هدف اصلی ماست. بازی امروز هم بازی سختی بود و فکر می‌کنم حریف اولین باخت خود را در زمینه خانگی‌اش متحمل شد. ما موقعیت‌های خوبی داشتیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم.

1829135

* روند پیشرفت محمد عمری؟
پیشرفت و آینده این بازیکن بستگی به شخصیت و اخلاق حرفه‌ای دارد. عمری بازیکن است که برای آینده خود هدف دارد و باید تلاش بیشتری کند. او می‌تواند بهتر از این هم باشد به شرطی که زحمت بیشتری بکشد و زندگی حرفه‌ای خود را رعایت کند که البته او چنین شخصیتی هم دارد.

* عملکرد داوران؟
بازی پر برخوردی بود اما طبیعی است که تیمی که بازی را برنده شده زیاد در خصوص داوری حرف نمی‌زند. به نظرم تیم داوری در مجموعه عملکرد خوبی داشت هرچند که صحنه‌های حساسی در هر دو نیمه بازی شاهد بودیم اما تصمیم‌گیری تیم داوری خوب بود و من از آنها تشکر می‌کنم.

* غیبت در لیست گزینه‌های تیم‌ ملی؟
صحبت خاصی در این‌باره ندارم. این تشخیص فدراسیون بود که من در لیست نباشم و در این‌باره اظهار نظر هم نمی‌کنم.

دیدگاه‌ها