کد خبر : 1898488 | 12 فروردين 1402 ساعت 10:31 | 90.1K بازدید | 17 دیدگاه

روزنامه‌های اسپانیا: یک انتقال رؤیایی در راه است

انتقال احتمالی لیونل مسی به بارسلونا باز هم بخش قابل توجهی از صفحه نخست روزنامه‌های ورزشی اسپانیا را شامل می‌شود.

روزنامه‌های اسپانیا: یک انتقال رؤیایی در راه است

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که مسابقات لالیگا هم مثل دیگر لیگ‌های اروپایی امروز از سر گرفته می‌شود، روزنامه‌های ورزشی اسپانیا همچنان تمرکز خود را روی موضوع انتقال لیونل مسی گذاشته‌اند؛ موضوعی که حتی ژاوی هرناندز هم روز گذشته از آن ابراز تعجب و تاکید کرد که فعلا کارهای مهمتری در راه قهرمانی تیمش وجود دارد.

اسپورت در صفحه اول شماره امروز خود با انتشار عکسی از لیونل مسی با پیراهن بارسلونا از تحقق احتمالی این رؤیا خبر داده است.
در این روزنامه به تنها پیشنهاد فعلی لئو نیز اشاره شده است، پیشنهادی که از سوی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای تمدید به او ارائه شده فعلا تنها پیشنهاد رسمی برای فصل آینده این بازیکن است.
اسپورت همچنین از تلاش دوباره رئال مادرید برای جذب کیلیان امباپه تحت شرایطی خاص خبر داده است.

1837509

مارکا صفحه اول امروز خود را به صورت اختصاصی به فرناندو آلونسو، راننده اسپانیایی فرمول یک و ادامه ماجراجویی‌های او رد این رشته اختصاص داده است.
در صفحه اول مارکا نیز موضوع انتقال مسی به بارسلونا و احتمالات مربوط به آن دیده می‌شود. این روزنامه همچنین از دوری یک ماهه فرلان مندی، بازیکن رئال مادرید، خبر داده است.

1837511

آ.اس با انتشار عکسی از داوید آلابا در حال انجام تمرینات بازتوانی از انگیزه بالای این بازیکن برای بازگشت خبر داده است. این بازیکن اتریشی 34 روز پس از مصدومیت در آنفیلد شرایط بازی پیدا کرده است.

1837510

دیدگاه‌ها