کد خبر : 1898317 | 11 فروردين 1402 ساعت 09:47 | 61.6K بازدید | 21 دیدگاه

روزنامه‌های اسپانیا: امباپه با این بند در رئال!

روزنامه آ.اس در شماره امروز خود تاکید کرد در قرارداد امباپه با پاری‌سن‌ژرمن بندی وجود دارد که می‌تواند او را به رئال برساند.

روزنامه‌های اسپانیا: امباپه با این بند در رئال!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید بعد از تقابل روز یکشنبه با ویارئال باید خود را آماده بازی حساس روز چهارشنبه با بارسلونا در دیدار برگشت کوپا دل ری کند. رسانه‌های اسپانیایی از همین حالا به استقبال این رویارویی حساس رفته‌اند.

روزنامه مارکا صفحه اول خود را به عکسی از کریم بنزما در حال ریکاوری اختصاص داده است. ستاره فرانسوی رئال مادرید که از حضور در اردوی اخیر تیم ملی کشور خودداری کرد در حال حاضر خود را آماده بازگشت به میادین می‌کند. این روزنامه تاکید کرده که رئال برای بازی‌های حساس پیش رو از جمله تقابل با بارسا به بهترین نسخه از کریم نیاز دارد.

1837198

ماندن یا رفتن سرخیو بوسکتس یکی از اخبار مهم پیرامون باشگاه بارسلونا طی روزهای اخیر بود. بعد از شایعه عجیب و دور از ذهنی که از احتمال حضور این بازیکن و مسی در رئال خبر می‌داد، مارکا در شماره امروز خود اعلام کرده که کاپیتان بارسا عجله‌ای برای تمدید ندارد و شاید این کار را به پایان فصل موکول کند.

روزنامه آ.س کیلیان امباپه را به عنوان سوژه شماره یک امروز خود انتخاب کرده است. این روزنامه با افشای بندی از قرارداد ستاره فرانسوی با پاری‌سن‌ژرمن مدعی شده که بر اساس این بند امباپه می‌تواند یک سال زودتر از پایان قراردادش پاریس را ترک کند. تیتر این روزنامه هم به همین موضوع اشاره دارد و تاکید شده که رئال فقط در صورتی این بازیکن را به خدمت می‌گیرد که هزینه‌ای بابت انتقالش پرداخت نکند.

1837197

موندو دیپورتیوو با انتشار عکس بزرگی از لیونل مسی او را همچنان هدف نقل و انتقالاتی مهم باشگاه بارسلونا دانسته است. این روزنامه تاکید کرده که با وجود تلاش پاریس برای تمدید با این ستاره، بارسلونا از راه‌های مختلف در تلاش است تا او را دوباره به نوکمپ بازگرداند.

1837203

اسپورت هم صفحه اول شماره امروز خود را به اهداف نقل و انتقالاتی باشگاه بارسلونا اختصاص داده است. این روزنامه ویتور روکه را که از مدت‌ها پیش به بارسا لینک شده را یکی از اهداف اصلی آبی اناری‌ها می‌داند. در این گزارش از پیر امریک اوبامیانگ نیز به عنوان گزینه جدی دیگر بارسلونا یاد می‌شود البته اگر چلسی مانع این انتقال نشود.

1837204

دیدگاه‌ها