کد خبر : 1898504 | 12 فروردين 1402 ساعت 11:37 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

جایگاه خودتان را بدانید آقای اخباری

قدیری: با همین امکانات سایپا را لیگ دویی می‌کردی!

مربی تیم سایپا در صحبت‌هایی تازه و تند به اظهارات سعید اخباری، سرمربی چادرملو، پاسخ داد.

قدیری: با همین امکانات سایپا را لیگ دویی می‌کردی!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار چادرملو و سایپا در این هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول با اتفاقات و جنجال‌هایی همراه بوده و فرشاد قدیری، مربی نارنجی‌پوشان، در پاسخ به حرف‌های اخباری که انتقاد شدیدی به تیم سایپا و مهدی حسینی‌نسب کرده بود واکنش نشان داده است. البته او تاکید می‌کند که حرف‌های بیشتری برای گفتن دارد اما به توصیه بزرگترها از آنها می‌گذرد.

قدیری درباره تساوی سایپا و چادرملو  گفت: من فکر می‌کنم با توجه به تغییرات سایپا و همچنین نتایجی که تیم چادرملو در نیم فصل دوم گرفته بود و اینکه در زمین خودش و در مقابل هوادارانش بازی می‌کرد نتیجه بدی نگرفتیم. فکر نمی‌کنم وقت‌کشی اتفاق افتاده باشد. مصدومیت دروازه‌بان ما هم طبیعی بود، چون شب قبل از بازی هم دچار مصدومیت بود و ما حتی به فکر تغییر گلر در جریان بازی افتادیم.

وی در خصوص صحبت اخباری مبنی بر اینکه نیمکت ساپیا خیلی شلوغ می‌کرد ادامه داد: من فکر نمی‌کنم‌  باتوجه‌به بازی در زمین حریف، آن هم وقتی تماشاگرهایشان هیاهو می‌کنند و مدام سر چیزهای کوچک داد و فریاد راه می‌اندازند و یک اوت را ده متر جلوتر می‌آورند، این سبک کار خیلی بی‌کلاسی باشد. ایشان روی این داستان خیلی مانور داده بودند. اگر با صدای بلند فریاد زدن و تیم راهنمایی کردن بی‌کلاسی است، شاید ما هم باید با عمل زیبایی صدا و سیمایمان را استاندارد کنیم تا داد زدنمان به کسی برنخورد. البته چادرملو خیلی انتحاری بازی کرد. پرس سنگینی روی ما داشت ‌و تقریبا آخرین فرصتشان بود که به تیم‌های اول تا چهارم جدول برسند. صحبت‌های ایشان هم  فرار به جلو است و‌ طبیعی است، چون امیدشان برای صعود کم شده و باید چیزی را بهانه کنند.

مربی ساپیا در خصوص اینکه سرمربی حریف ادعا کرده تیم ساپیا امکانات زیادی دارد عنوان کرد: تیمی که برای استان یزد و  شهرستان اردکان است و زمان زیادی را در تهران تمرین می‌کند، حتما امکاناتش خیلی بهتر از سایپا است. آیا هزینه‌هایشان با ما برابری می‌کند؟ ضمنا همین امکاناتی هم که ایشان در موردش صحبت کردند و مد نظر قرار دادند در اختیار ایشان قرار گرفت و بدترین نتایج تاریخ ساپیا را گرفتند و اگر تایم بیشتری می‌گذشت احتمالا اسایپا را از لیگ یک به لیگ دو‌ می‌انداختند.

وی در مورد اظهار تاسف اخباری برای سرمربی ساپیا عنوان کرد: اظهار تاسف برای مهدی حسینی‌نسب که ۴۰ سال است در این فوتبال است و با آدم‌های خوشنامی کار کرده برای کسانی که تازه و از جایگاه کنار فوتبالی به این سمت رسیده‌اند زیبنده نیست. بعضی‌ها در ابتدا باید جایگاه خودشان را بدانند و بعد صحبت کنند. اساس ورزش در ایران کسوت است و گاهی باید به آنهایی که این چیزها را یاد نمی‌گیرند یاد داد و یادشان آورد که چندبار قرار بوده از یک باشگاه اخراج بشوند و چه‌ کسانی و چه ارتباطاتی به دادشان رسیده است.

قدیری در پایان گفت: من خودم را خیلی کنترل کردم که حرف بدی نزنم، ولی ترسی هم ندارم.

دیدگاه‌ها