کد خبر : 1898505 | 12 فروردين 1402 ساعت 12:15 | 59.9K بازدید | 4 دیدگاه

توافق بزرگ ساپینتو و قلعه‌نویی (عکس)

محمد محبی در بازگشت از اردوی تیم ملی با وجود خستگی ناشی از تمرینات و 2 بازی برای تیم ملی در فرصت کم، یکی از خوب‌های استقلال در بازی با ذوب آهن بود.

توافق بزرگ ساپینتو و قلعه‌نویی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته در هفته بیست و چهارم لیگ برتر استقلال با دو گل از سد ذوب آهن گذشت و در هر دو گل استقلال رد پای محمد محبی دیده شد. روی گل نخست که توسط مهدی قایدی به ثمر رسید، پاس او بود که بازیکن شماره 20 را در موقعیت گل قرار داد و ضربه نرم و البته فنی باشو به کنج دروازه حبیب فرعباسی رفت تا استقلال نیمه نخست را با برتری یک بر صفر به رختکن برود. در نیمه دوم این بار مهدی قایدی پاس داد و محمد محبی وارد محوطه جریمه ذوب آهن شد، اما پیش از ضربه به سمت چارچوب دروازه تیم میهمان، توسط مدافع حریف سرنگون شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد و استقلال با ضربه کوین یامگا به گل دوم برسد.

محمد محبی خستگی‌ناپذیر که شرایط بدنی‌اش یکی از خصوصیت‌های خوب اوست، در چند صحنه دیگر هم خط دفاعی تیم حریف را بهم ریخت، اما در نهایت به دلیل دوندگی بیش از اندازه و خستگی ریکاردو ساپینتو تصمیم گرفت او را تعویض کند تا کمی استراحت کند و برای بازی بعدی استقلال که در برابر آلومینیوم در اراک است، آماده شود.

ریکاردو ساپینتو همانند امیر قلعه‌نویی بر سر محمد محبی اجماع دارد. ابتدای فصل این مربی پرتغالی روی جذب محمد محبی حتی به عنوان بازیکن قرضی تاکید شدیدی داشت و گفته شد از جایی به بعد شخصا بحث بازگشت این بازیکن به اردوی تیم آبی را پیگیری کرد و در نهایت هم موفق به انجام این کار شد. امیر قلعه‌نویی هم همانند ریکاردو ساپینتو علاقه ویژه‌ای به بازی محمد محبی دارد. قلعه‌نویی بود که وقتی درخشش محمد محبی در ترکیب تیم شاهین شهرداری بوشهر در فصل صعود این تیم به لیگ برتر را دید او را به سپاهان آورد و تجربه بازی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا را به او اعطا کرد و به سرعت محمد محبی علاوه بر تجربه این دو اتفاق مهم توأمان پیراهن تیم ملی و تیم امید را پوشید. با حضور دوباره امیر قلعه‌نویی در تیم ملی، حالا محمد محبی در اردوی تیم ملی هم به یکی از بازیکنان تاثیرگذار تبدیل شده است. او در بازی نخست در مصاف با روسیه پنالتی گرفت و در بازی دوم گل زد.

1836429

محمد محبی قرضی از سانتا کلارا به استقلال آمده است و با این نمایش‌های خوب باید منتظر ماند و دید که باشگاه پرتغالی او را به لیگ برتر پرتغال باز می‌گرداند یا حضور قرضی‌اش را در تیم استقلال تمدید خواهد کرد.

دیدگاه‌ها