کد خبر : 1898507 | 12 فروردين 1402 ساعت 12:22 | 40.6K بازدید | 12 دیدگاه

قابل‌درک نیست که تیم را رها کنید

ساپینتو و ملاقات سریع با ستاره‌های استقلال

استقلال روز گذشته بازی پرفشاری را در برابر ذوب آهن پشت سر گذاشت، به خصوص که مشکلات مالی هم موجب اعتراض دسته‌جمعی بازیکنان به عملکرد مدیریت باشگاه شد.

ساپینتو و ملاقات سریع با ستاره‌های استقلال

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان استقلال با وجود اینکه شب عید دست خالی به خانه‌های خود رفتند در بازگشت از تعطیلات نوروز با جدیت تمرینات خود را پیگیری کردند و منتظر بودند با یک نمایش خوب در برابر ذوب آهن و شکست این تیم درد و دل‌های خود را به خبرنگاران بگویند و این‌چنین هم شد. شب گذشته بعد از برتری دو بر صفر در برابر ذوب آهن و همزمان با حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا ریکاردو ساپینتو و شاگردانش هر چه دل تنگشان خواست، گفتند تا تماشاگران تیم استقلال واقعیت‌هایی که در تیم می‌گذرد را بدانند.

ریکاردو ساپینتو با وجود همه مشکلات امروز در کمپ ناصر حجازی برای تیمش تمرین ریکاوری را بر پا کرده است تا تیم برای بازی بعدی که دیدار حساس با آلومینیوم اراک است، مهیا شود. او با وجود مشکلات مالی و اینکه خودش هم 4 ماه از استقلال پول نگرفته است، معتقد است همه و همه باید در استقلال برای موفقیت و خوشحال کردن دل هواداران چیزی کم نگذارند. سرمربی تیم استقلال در کنفرانس خبری پیش از بازی هم گفت؛ من هر روز با وجود اینکه 4 ماه است که پول نگرفته‌ام بهترین خود را برای استقلال می‌گذارم.

کم گذاشتن به بهانه مشکلات مالی چون اینجا استقلال است و هواداران میلیونی دارد از نگاه مربی پرتغالی قابل‌درک نیست، چرا که در آینده او و همه بازیکنان استقلال می‌توانند با شکایت با ارکان قضایی فدراسیون فوتبال همه قرارداد خود را طلب کنند.

دیدگاه‌ها