کد خبر : 1898508 | 12 فروردين 1402 ساعت 12:25 | 11.3K بازدید | 2 دیدگاه

اگر فقط دفاع کنید، حتی اگر ببرید جریمه می‌شوید

استرس چنددقیقه‌ای ساکت به بازیکنان تیم برنده

هوادار سه امتیاز ارزشمند خارج از خانه و هفتمین پیروزی فصل خود را با ارائه نمایشی دلچسب به ثبت رساند.

استرس چنددقیقه‌ای ساکت به بازیکنان تیم برنده

به گزارش "ورزش سه"، هواداری‌ها روز پنج‌شنبه در ورزشگاه سیروس قایقران و در یک دیدار جذاب و تماشایی موفق شدند ملوانی‌ها را برای نخستین بار در تاریخ چهارساله خود در انزلی نیز از پیش رو بردارند و  اگر چه از بدو تاسیس تا کنون بنفش‌ها هرگز برابر قوهای سپید شکستی را تجربه نکرده‌اند، اما برای نخستین بار توانستند در یک فصل برابر انزلی‌چی‌ها در کسب پیروزی دبل کنند.

نمایش تاکتیکی رقبای لیگ یکی دیروز و لیگ برتری امروز که با یک فصل فاصله خود را در بالاترین سطح فوتبال ایران دوباره در کنار یکدیگر می‌بینند اما به گواه مازیار زارع با برتری فنی هواداری‌ها در دیدار همراه بود و ساکت الهامی نیز در کنار تمجیدهایش از سرمربی ملوانی‌ها و کیفیت بازی، شاگردانش را مستحق پیروزی دانست و نتیجه به دست آمده را نیز عادلانه برشمرد.

1837546

گل نخست هوادار روی ضربه کرنر محمد چهارمحالی و پس از اصابت به پای مسعود زائر کاظمینی بازیکن ملوان وارد دروازه انزلی‌چی‌ها شد و در ادامه نیز حسین صادقی برای سومین بار در فصل جاری، رقیب هوادار را پیش چشمان طرفدارانش نقره داغ کرد و سوپر گل چهل متری دیگری را این بار روی پاس داریوش شجاعیان به ثمر رساند، اما در ادامه ملوان یکی از گل‌ها را جبران کرد تا نیمه دوم حساس‌تر بشود.

1837547

اما درحالی‌که بازیکنان در حال رفتن به محوطه رختکن مهمان بودند دستیاران ساکت الهامی وایت بورد را آماده توصیه‌های تاکتیکی می‌کردند. با این حال درست سیزده دقیقه سکوت در رختکن حاکم بود. او سپس با صدای بلند چند جمله کوتاه به زبان آورد.
سرمربی هوادار از عملکرد فنی شاگردانش در نیمه نخست رضایت داشت، اما کسب سه امتیاز را مشروط به ارائه یک نمایش بهتر می‌دانست: قطعا بلدید این نتیجه را حفظ کنید و فرمولش را می‌دانید، اما من چیز بیشتری می‌خواهم. در نیمه دوم اگر خواستید، تلاش کردید و توانستید برد را پرگل‌تر کنید که بسیار عالی و حتی اگر بخواهید، تلاش کنید و به هر دلیلی نتوانید نیز برای من راضی‌کننده خواهد بود، اما اگر فقط برای حفظ نتیجه بازی کنید و زیر توپ بزنید ،حتی اگر بازی را ببریم  تک‌تکتان را جریمه می‌کنم!

وقتی بازی  با همان برتری 2-1  تمام شد همه دوست داشتند نظر ساکت را بدانند .الهامی  هم که به نشست خبری رفته بود از نتیجه، عملکرد و تلاش بازیکنانش ابراز رضایت کرد تا همه نفس راحتی بکشند!

1837545

دیدگاه‌ها