کد خبر : 1898528 | 12 فروردين 1402 ساعت 14:29 | 21.8K بازدید | 2 دیدگاه

در قائمشهر فقط یک نفر تشویق می‌شود (عکس)

نساجی قائمشهر هفته‌هاست که نمی‌برد و دیروز هم در یک بازی خانگی در مصاف با تیم گل گهر با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

در قائمشهر فقط یک نفر تشویق می‌شود (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نساجی که قهرمانی جام حذفی را یدک می‌کشد، در دور برگشت لیگ برتر نتوانسته نتایج خوب خود در دور رفت را تکرار کند و همین موضوع سبب انتقاد تماشاگران نساجی از حمید مطهری و شاگردانش شده است. تماشاگران پرشور نساجی روز گذشته در استادیوم شهید وطنی و در جریان بازی با گل گهر علیه سرمربی و بازیکنان این تیم شعار سر دادند و انتقادات در پایان بازی به حداکثر رسید. اما بعد از سوت داور استثنائا یکی از بازیکنان تشویق شد و او کسی نبود جز علیرضا حقیقی.

دروازه‌بان تیم نساجی که در روز شکست‌های نساجی هم سیوهای مهمی دارد، بعد از بازی با ذوب آهن از برخی از بازیکنان نساجی به شدت انتقاد کرد. او گفت برای خیلی از هم‌تیمی‌هایش تفاوت نمی.کند تیم ببرد یا ببازد و نساجی تبدیل به حیاط خلوت آنها شده است. از آنجایی که تیم در لیگ برتر مانده، همین که در اردوی تیم حضور دارند و تیم در جدول بازی‌ها باقی مانده کافی است و با بی‌تفاوتی کار را دنبال می‌کنند!

این مصاحبه به نظر حرف دل تماشاگران بود و در بازی دیروز به همین بهانه علیرضا حقیقی را تشویق کردند. علیرضا حقیقی که بر اساس داده‌های سایت‌های آنالیز شوت‌گیرترین دروازه‌بان لیگ برتر است دیروز در برابر دو شوت تماشایی تسلیم شد. شوت‌هایی از محمدرضا حسینی و محمد خدابنده‌لو.

نساجی با 24 امتیاز از 24 بازی هم اکنون تیم یازدهم جدول به حساب می.آید و از آنجایی که صنعت نفت 13 امتیازی است شانس زیادی برای بقاء دارد. تماشاگران امیدوار بودند این تیم بعد از قهرمانی در جام حذفی روزهای بهتری را در لیگ برتر داشته باشد و به بهترین عنوان در لیگ برتر دست یابد اما با این نتایج و این بازی ها دسترسی به آن ناممکن است و به نظر دیروز تماشاگران انتقاد کردند تا شاگردان حمید مطهری به خود بیایند و در هفته.های باقی‌مانده با احساس مسئولیت بیشتری بازی کنند.

1837584

عکس: امیر صالحیان

دیدگاه‌ها