کد خبر : 1898532 | 12 فروردين 1402 ساعت 14:54 | 10.2K بازدید | 2 دیدگاه

حساس‌ترین بازی سری آ تحت تاثیر یک بیانیه

اولتراهای ناپولی مقابل میلان سکوت می‌کنند!

اولتراهای ناپولی در اعتراض به اتفاقات اخیر در بازی با میلان سکوت خواهند کرد.

اولتراهای ناپولی مقابل میلان سکوت می‌کنند!

به گزارش "ورزش سه"، اولتراهای ناپولی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند در بازی مقابل میلان در ورزشگاه مارادونا در اعتراض به افزایش قیمت بلیت و محدودیت‌های اخیر به دلایل امنیتی، سکوت خواهند کرد.

ناپولی با اختلاف 19 امتیازی نسبت به لاتزیو، نزدیک‌ترین تعقیب کننده خود، در مسیر کسب سومین عنوان قهرمانی خود در تاریخ سری آ قرار گرفته‌اند. آنها یکشنبه در ورزشگاه دیه‌گو مارادونا میزبان میلان خواهند بود. با وجود حساسیت و جذابیت بالای این دیدار، جو ورزشگاه خانگی ناپولی مثل همیشه داغ نخواهد بود.

1837594

اولتراهای ناپولی در بیانیه خود تاکید کرده‌اند که این اقدام آنها به خاطر محدودیت و محرومیت‌های ناعادلانه‌ای است که با آن مواجه شده‌اند. آنها پس از درگیری با اولتراهای رم در ژانویه به مدت دو ماه از حضور در دیدارهای خارج از خانه محروم شدند؛ محرومیتی که قبل از فیفادی اخیر به پایان رسید.

بخش دیگری از اعتراض هواداران دو آتیشه ناپولی به افزایش قابل توجه قیمت بلیت‌هاست. آنها معتقدند در چنین شرایطی نه هواداران واقعی بلکه ثروتمندان فقط می‌توانند بازی‌ها را از نزدیک تماشا کنند.

اولتراهای ناپولی همچنین اعلام کردند که روز یکشنبه در ساعت 16:30 به وقت محلی در یکی از میادین شهر گرد هم می‌آیند تا فضایی را بازسازی کنند که به عقیده خودشان از آن محروم شده‌اند.

دیدگاه‌ها