کد خبر : 1898541 | 12 فروردين 1402 ساعت 15:35 | 37.7K بازدید | 5 دیدگاه

اگر آنها من را بخواهند، هیجان‌انگیز است

اولین واکنش رسمی آنچلوتی به پیشنهاد برزیل

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در نشست خبری پیش از بازی با ویارئال در مورد پیشنهاد مربیگری برزیل هم صحبت کرد.

اولین واکنش رسمی آنچلوتی به پیشنهاد برزیل

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید بعد از پایان فیفا دی، فردا به مصاف وایادولید در لالیگا خواهد رفت. کارلو آنچلوتی در نشست خبری قبل از این دیدار گفت: "بازیکنانی که از تیم‌های ملی خود برگشته‌اند آمادگی خوبی دارند و آنهایی هم که کنار ما بودند عملکرد خوبی داشته‌اند. مصدومیت ناگوار فرلان مندی تنها بخش تاریک ماجراست. او در این فصل مصدومیت‌های دیگری هم داشت و ما این بار هم به خوبی جای این بازیکن را پر خواهیم کرد."

سوال بعدی از آنچلوتی در خصوص پیشنهاد مربیگری برزیل به این مربی بود که او در این خصوص گفت: "از شایعات اخیر تعجب نمی‌کنم و اینها من را نگران نمی‌کند. امیدوارم تا زمانی که رئال مادرید به من اجازه می‌دهد اینجا بمانم. من رابطه خوبی با باشگاه، رئیس، بازیکنان و هواداران دارم. پس با آرامش در پی کسب عناوین هستیم."

او در ادامه افزود: "امیدوارم به تمدید قرارداد هستم، چرا که دوست دارم در رئال باشم. البته هیچ کس از آنچه در آینده رخ می‌دهد اطلاعی ندارد. اگر تیم ملی برزیل من را بخواهد بسیار هیجان‌انگیز و لذت‌بخش خواهد بود. البته من به قراردادم با رئال مادرید احترام می‌گذارم. من رئیس اتحادیه فوتبال برزیل را نمی‌شناسم، ولی اگر بخواهد با من صحبت کند به او سلام کرده و صحبت می‌کنم."

آنچلوتی سپس به دلیل اظهار نظری که در گذشته مطرح کرده بود، مورد سوال قرار گرفت؛ زمانی که گفته بود احتمالا پس از ترک رئال مادرید بازنشسته خواهد شد. او در پاسخ به این سوال که آیا هنوز هم چنین احساسی دارد، خیلی کوتاه گفت: "نه، خواهیم دید چه می‌شود."

سرمربی رئال در واکنش به این سوال که آیا شایعات اخیر در مورد آینده او و بازیکنانی که قراردادشان در حال اتمام است حواس تیم را پرت می‌کند تاکید کرد: "ما روی کاری که باید انجام دهیم تمرکز کافی داریم. به این فکر نمی‌کنیم که مطبوعات در مورد آینده من یا دیگر بازیکنان چه می‌گویند. ما این شایعات را می‌شنویم، ولی نگران نیستیم. در حال حاضر به وایادولید، بارسلونا، چلسی و... فکر می.کنیم."

آنچلوتی در پاسخ به این سوال که آیا یک روز استراحت بیشتر بارسلونا قبل از دیدار کوپا دل ری می‌تواند به ضرر تیم او باشد گفت: "من از اینکه آنها یک روز بیشتر استراحت می‌کنند و فرصت بازتوانی بیشتری دارند ناراحت نیستم و به نظر مشکل خاصی وجود نداشته باشد."

او پاسخ جالبی به این سوال که «اگر وینیسیوس جونیور رئال را ترک کند بهترین باشگاه برای او کجاست؟» داشت و گفت: "اگر پدربزرگم چرخ داشت، حتما ماشین بود!"

دیدگاه‌ها