کد خبر : 1898547 | 12 فروردين 1402 ساعت 15:46 | 21.3K بازدید | 6 دیدگاه

گل صحیح صلاح مدیون چند میلی‌متر (عکس)

لیورپول اولین حمله جدی خود مقابل سیتی را به اولین گل بازی تبدیل کرد؛ گلی که میلی‌متری صحیح اعلام شد.

گل صحیح صلاح مدیون چند میلی‌متر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیدار منچسترسیتی و لیورپول مطابق پیش‌بینی با سرعتی سرسام‌آور آغاز شد و شاهد موقعیت‌های پی‌درپی روی دروازه‌ها از همان دقایق نخست بودیم؛ محمد صلاح در دقیقه 17 اولین گل بازی را به ثمر رساند.

بعد از اینکه شاگردان پپ گواردیولا چند حمله بسیار خطرناک را روی دروازه حریف ایجاد کردند اما به گل نرسیدند، یک ارسال بلند و استادانه از ترنت الکساندر آرنولد به اولین گل بازی منجر شد.

1837611

ارسال بلند این بازیکن در شرایطی به دیگو ژوتا رسید که بازیکنان سیتی معتقد به آفساید بودند. سیمون هوپر در میان فریادهای بلند پپ گواردیولا در کنار زمین کار را متوقف نکرد تا در نهایت محمد صلاح پاس ژوتا در داخل محوطه جریمه را با بغل پایی دیدنی به گل تبدیل کند.

ویدئو: 276527

بعد از باز شدن دروازه سیتی اعتراض بازیکنان و کادر فنی این تیم به اوج رسید اما این اعتراض‌ها تاثیری در تصمیم داور نداشت و او پس از مشورت با داوران VAR گل صلاح را تایید کرد تا شمار گل‌های این بازیکن در بیست و ششمین بازی این فصل به 12 برسد. به دنبال این اتفاق و برای دقایقی یک جو ملتهب روی سکوهای ورزشگاه اتحاد در اعتراض به هوپر را شاهد بودیم که البته بعد از جبران زودهنگام شاگردان پپ فروکش کرد.

1837612

در بازبینی صحنه یادشده می‌توان پی به درستی تصمیم داور بازی برد؛ جایی که ژوتا میلی‌متری از بند آفساید گریخته و بعد از ورود به محوطه جریمه توپ را برای گلزنی صلاح ساخته و پرداخته کرد.

دیدگاه‌ها