کد خبر : 1898549 | 12 فروردين 1402 ساعت 15:53 | 19.9K بازدید | 1 دیدگاه

این ستاره برای بازگشت به فوتبال عجله دارد (عکس)

هافبک باتجربه پیکان برای بازگشت به فوتبال تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

این ستاره برای بازگشت به فوتبال عجله دارد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی حقدوست، هافبک سابق استقلال، نفت تهران، فولاد، ذوب آهن و... که از ابتدای لیگ بیست و یکم پیراهن پیکان را بر تن می‌کند، در فصل جاری دچار بدشانسی بزرگی شد.

حقدوست در جریان برد پیکان مقابل سپاهان در هفته چهاردهم لیگ برتر دچار پارگی رباط صلیبی شد و حالا حدود سه ماه است که در تمرینات گروهی و بازی‌های تیم مجتبی حسینی حضور ندارد.

این بازیکن باتجربه که سوابق زیادی دارد، اما بعد از جراحی زانوی خود به سرعت دوران نقاهت را طی کرده و با روندی که در پیش گرفته به نظر می‌رسد زودتر از موعد شرایط بازگشت به فوتبال را به دست بیاورد.

1837620

حقدوست این روزها در تمرینات پیکان به صورت اختصاصی و در کنار امیرحسین غلامی که در هفته سوم رباط صلیبی پاره کرد، کارش را جلو می‌برد و امیدوار است به زودی با بهبودی کامل شرایط بازی کردن را به دست بیاورد.

اگرچه به صورت نرمال بازیکنانی که رباط صلیبی پاره می‌کنند حدود 8 ماه دور از میادین می‌مانند، اما به نظر می‌رسد درباره حقدوست این مسئله صادق نباشد. او با گذشت 3 ماه به بهبودی نسبی رسیده و تلاش می‌کند تا به طور کامل زانوی خود را ترمیم کند. به نظر می‌رسد این بازیکن از ابتدای فصل آینده لیگ برتر قادر به بازی کردن باشد.

1837619

دیدگاه‌ها