کد خبر : 1898569 | 12 فروردين 1402 ساعت 17:11 | 34.2K بازدید | 7 دیدگاه

حسینی: کلین‌شیت برای خمس در اولویت نیست

این چه رازی است که مصدومیت‌ها برای بازی ماست!

تراکتور در پرگل‌ترین بازی این هفته، با نتیجه پنج بر یک نفت مسجد سلیمان را از پیش رو برداشت.

این چه رازی است که مصدومیت‌ها برای بازی ماست!

به گزارش “ورزش سه”، تراکتور سال ۱۴۰۲ را توفانی آغاز کرد و برد لذت‌بخشی مقابل نفت مسجد سلیمان به دست آورد. سیدمحمد حسینی، مدافع تراکتور، در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: در آنالیز قبل از بازی نفت مسجد سلیمان را تیم خوبی دیده بودیم، حتی یک‌درصد فکر نمی‌کردیم شرایط بازی به گونه‌ای رقم بخورد که بتوانیم پنج گل به این تیم بزنیم. در اوایل بازی نفتی‌ها بازی را از جریان می‌انداختند و این موضوع کار را سخت کرده بود البته این اتفاق طبیعی بود چرا که با توجه به شرایط حساس لیگ، تیم‌ها برای امتیازگیری به هر روشی روی می‌آورند. به هر حال خدا را شکر گل اول را زدیم و جریان بازی مطابق‌ میل ما پیش رفت. اما نیمه دوم روی یک غافلگیری و یک پنالتی که نمی‌دانم درست بود یا نه،‌ گل خوردیم و شرایط بسیار سخت شد. اما خدا را شکر به موقع گل سوم را به ثمر رساندیم و به دنبال آن چهارمی و پنجمی را وارد دروازه حریف کردیم. در مجموع موقعیت‌‌های زيادی خراب کردیم اما خدا را شکر بازی به شکلی پیش رفت که اذیت نشدیم.

او در مورد حضور برترین گلزنان و پاسور لیگ در تراکتور ادامه داد: بهترین پاسور لیگ از تیم ماست. دو مهاجم ما هم در صدر جدول گلزنان حضور دارند که امیدوارم یکی از آنها آقای گل لیگ بشود. تیم ما فقط قهرمانی یا کسب سهمیه آسیایی را کم داشت که امیدوارم اتفاقات به گونه‌ای رقم بخورد که بتوانیم سهمیه آسیا را کسب کنیم. برای محمد عباس‌زاده خیلی خوشحالم، او پسر خوش‌قلبی است. دو گل عباس‌زاده او را از دیگر گلزنان لیگ جدا کرد. انشاالله از بین عباس‌زاده یا اسدی یک نفر بتواند آقای گل شود تا فصل را به خوبی به پایان برسانیم.

1837657

این بازیکن در پاسخ به این سوال که آیا تفکرات هجومی خمس باعث فشار به خط دفاع می‌شود یا خیر گفت:  آقای خمس به خاطر کلین‌شیت به ما فشار نمی‌آورد. او همیشه می‌گوید: "به خاطر فوتبال هجومی‌ای که ارائه می‌دهیم این ریسک وجود دارد که حریفان ضدحمله بزنند." به همین خاطر به ما فشار نمی‌آورد، اما طبیعتا می‌خواهد که گل‌های کمتری دریافت کنیم. در واقع تمام تمرکز آقای خمس روی فوتبال هجومی است.

مدافع تراکتور که خودش تجربه مصدومیت از ناحیه سر را دارد درباره مصدومیت شدید امین هاشمی‌فر، بازیکن نفت مسجد سلیمان، اظهار داشت: وقتی این اتفاق برای بازیکن نفت افتاد من خیلی استرس گرفتم. باید از محمد عباس‌زاده تشکر کنیم که با حضور به موقع خود از قفل شدن فک هاشمی‌فر جلوگیری کرد. من وقتی بالای سر او رسیدم، مصدومیت خودم را به خاطر آوردم و بدنم لرزید. به هاشمی‌فر التماس می‌کردم که از بازی بیرون برود. به او گفتم نگرانت هستند و ممکن است اتفاقات ناخوشایندی برایت پیش بیاید. هر کاری کردم بیرون نرفت اما در نیمه دوم تعویض شد. نمی‌دانم این چه رازی است که مصدومیت‌های شدید در بازی‌های ما به وجود می‌آید. از صمیم قلبم آرزو می‌کنم که  این صحنه‌ها و مصدومیت‌ها، دیگر برای هیچ بازیکنی پیش نیاید.

حسینی در پایان در خصوص هدف تراکتور در پایان فصل افزود: ما شش بازی دیگر تا پایان فصل پیش رو داریم که دو تا از آن‌ها بسیار سخت است. این هفته باید به مصاف برویم که به نظرم بازی بسیار سختی است و هفته آخر هم در آزادی با استقلال رو در رو می‌شویم. هر چند که هیچ دیداری در لیگ برتر آسان نیست اما چهار بازی دیگر ما حداقل روی کاغذ آسان‌تر است. هدف ما رسیدن به رده چهارم جدول است و انشاالله بتوانیم با این رتبه لیگ را به پایان برسانیم.

دیدگاه‌ها