کد خبر : 1898576 | 12 فروردين 1402 ساعت 18:01 | 24.5K بازدید | 7 دیدگاه

کلوپ در فصلی که می‌توانست بارها اخراج شود (عکس)

هیچکس تصور نمی‌کرد یورگن کلوپ در فصلی مثل آنچه امسال در حال تجربه آن است گیر بیفتد.

کلوپ در فصلی که می‌توانست بارها اخراج شود (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امروز و در بیست دقیقه پایانی سیتی-لیورپول، کلوپ دوباره از همان فرمول کلیشه‌ای استفاده کرد؛ تعویض‌های تکراری و استفاده از بازیکنانی که شاید بتوانند به بازی ناامیدکننده لیورپول مقابل تیم گواردیولا شکلی بدهند، اما این اتفاق هرگز رخ نداد و لیورپول شانس آورد که با گل‌های خورده بیشتر میدان را ترک نکرد.

در این لحظات اگر گاهی هم دوربین روی کلوپ می‌افتاد او مشغول صحبت با دستیارش بود و اعتراض خاصی به شرایط بازی نداشت. او کاملا درک کرده بود مثل اغلب بازی‌های بزرگ این فصل، تیمش شرایط مقابله با حریف را ندارد.

1837673

لیورپول در سالی که مومنتوم خود را از دست داده و تنها در یک رقابت در لیگ برتر به نمایش ادامه می‌دهد با کسب عنوان چهارمی حداقل در لیگ قهرمانان فصل آینده حضور داشته باشد اما این موضوع هم با این فرم با دشواری امکان‌پذیر است مگر اینکه با بازگشت مصدوم‌ها شرایط کلی لیورپول به چیز دیگری تبدیل بشود.

در نهایت امسال، سال لیورپول و کلوپ نبود و آنها امیدوار با تابستانی داغ و چند خرید الهام‌بخش شرایط خود را به طور کلی تغییر بدهند. اگرچه غیبت احتمالی در لیگ قهرمانان اروپا برای هواداران این تیم دردناک خواهد بود.

1837672

کلوپ در فصل هفتم می‌توانست بارها اخراج شود، اما به هرحال لیورپولی‌ها روی آنچه او در باشگاه به جا گذاشته تعصب ویژه‌ای دارند و از او دل نمی‌کنند.

دیدگاه‌ها