کد خبر : 1898582 | 12 فروردين 1402 ساعت 18:25 | 61.7K بازدید | 27 دیدگاه

واکنش‌‌ها به شادی جنجالی سرمربی سیتی

آفرین به سیمیکاس که گواردیولا را هل نداد!

پپ گواردیولا بعد از به ثمر رسیدن گل اول تیمش مقابل لیورپول در بازی امروز دو تیم، در کنار زمین شروع به خوشحالی کرد و شادی‌اش را با دو بازیکن لیورپول شریک شد.

آفرین به سیمیکاس که گواردیولا را هل نداد!

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار امروز منچسترسیتی و لیورپول که به‌میزبانی سیتیزن‌ها در ورزشگاه اتحاد برگزار شد، لیورپول ابتدا با گل صلاح پیش افتاد؛ اما چند دقیقه بعد، خولین آلوارز کار را به تساوی کشاند. بعد از این گل، پپ گواردیولا در کنار زمین خوشحالی عجیب و غریبی به نمایش گذاشت و خبرساز شد.

سیتی برخلاف جریان بازی، از محمد صلاح گل خورد و به‌همین‌خاطر، وقتی حدود 10 دقیقه بعد خولین آلوارز با پاس جک گریلیش گل تساوی را به ثمر رساند، گواردیولا که از واکنش تیمش سر از پا نمی‌شناخت، شادی‌کنان به‌سمت سکوهای ورزشگاه رفت و در بین راه با کاستاس سیمیکاس، بازیکن نیمکت‌نشین لیورپول، روبه‌رو شد و او را تحریک کرد.

1837685

دفاع چپ یونانی لیورپول که در حال راه رفتن در کنار زمین بود، ناگهان گواردیولا را در مقابل خود دید که با مشت‌های گره‌کرده جلوی چشم‌های او خوشحالی می‌کرد. سیمیکاس به این شادی تحریک‌آمیز پپ واکنشی نشان نداد. او درحالی‌که سرش را پایین انداخته بود، سعی کرد به حرکات گواردیولا بی‌تفاوت باشد.

1837686
1837687

آرتور ملو، دیگر بازیکن نیمکت‌نشین لیورپول هم، با فاصله‌ای کم این صحنه را مشاهده می‌کرد. گواردیولا وقتی ملو را دید، دستش را به‌سمت او دراز کرد و آرتور ملو با مربی سیتی دست داد. گواردیولا دستی هم به سر این بازیکن برزیلی کشید تا این ماجرا بدون مشکل خاصی به پایان برسد.

ریو فردیناند که به‌عنوان کارشناس در پخش تلویزیونی زنده بازی حضور داشت، واکنش جالبی به این صحنه داشت و گفت: «خوشحالی پپ عجیب است. نمی‌دانم سیمیکاس چطور خودش را کنترل کرد و گواردیولا را هل نداد

دیدگاه‌ها