کد خبر : 1898588 | 12 فروردين 1402 ساعت 19:06 | 18.5K بازدید | 26 دیدگاه

اتفاق مشابه در ۵+۱ بازی برای گلر سابق سرخ‌ها؛

پنالتی‌های پرسپولیس، دشمن شماره یک لک! (عکس)

دروازه‌بان فصل گذشته پرسپولیس برای پنجمین بازی پیاپی برابر تیم سابق خود مقابل ضربات پنالتی قرار گرفت.

پنالتی‌های پرسپولیس، دشمن شماره یک لک! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، انگار قرار است هر وقت حامد لک مقابل پرسپولیس بازی کند، پنالتی برای سرخ‌پوشان پایتخت گرفته شود و دیشب هم همین روند ادامه پیدا کرد و او علی‌رغم اینکه نمایش درخشانی درون دروازه مس رفسنجان داشت، باز هم با یک ضربه پنالتی نتوانست کلین‌شیت کند  و اتفاق بازی رفت تکرار شد.

حامد لک علی‌رغم این‌که ۶ مسابقه کمتر نسبت به دیگر گلرهای فیکس لیگ برتری انجام داده و به‌خاطر محرومیت یا مصدومیت نتوانسته مس رفسنجان را در این تعداد از بازی همراهی کند؛ اما با این وجود توانسته ۱۰ کلین‌شیت داشته باشد و آمار فوق‌العاده‌ای ثبت کند و البته اگر ۴ پنالتی و یک گل آفساید نبود، تعداد کلین‌شیت‌های او بیشتر از تمام رقبای خود در این فصل می‌شد.

1837696

این دروازه‌بان پس از فسخ قرارداد و جدایی از پرسپولیس، انگیزه زیادی داشت تا مقابل تیم سابق خود دروازه‌اش را بسته نگه دارد؛ اما در هر دو بازی رفت و برگشت این فصل لیگ برتر با وجود نمایش مؤثر در جریان بازی، دروازه خود را با ضربات پنالتی باز شده دید و دو کلین‌شیت با پنالتی‌های سرخ‌پوشان را از دست داد.

1837698

اما داستان پنالتی‌های پرسپولیس و حامد لک فقط به دو مسابقه رفت و برگشت فصل جاری لیگ برتر مرتبط نمی‌شود و او یک سال قبل از این‌که به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی اضافه شود و در ماشین‌سازی تبریز عضویت داشت، در سه بازی پیاپی برابر پرسپولیس، باز هم مقابل ضربات پنالتی قرار گرفت!

حامد لک در مدت یک ساله حضورش در تیم ماشین‌سازی تبریز، یک بار در مسابقه رفت لیگ برتر و یک مرتبه هم در دیدار جام حذفی مقابل پرسپولیس دروازه خود را بسته نگه داشت و توانست پنالتی‌های سرخ‌پوشان را مهار کند و فقط یک گل در دیدار برگشت همان فصل از روی نقطه پنالتی دریافت کرد.

1837699

پنج تقابل اخیر حامد لک و پرسپولیس با اعلام ۵ پنالتی به ضرر او و تیم‌هایش همراه بوده که توانسته دو پنالتی را در زمان حضورش در ماشین‌سازی مهار کند و البته او خاطرات خوشی از این اتفاق هم ندارد.

حامد لک در زمان حضورش در پرسپولیس هم که دوران موفقی سپری کرد و نقش مهمی در صعودشان به فینال لیگ قهرمانان ارائه داد، انگیزه و امید زیادی داشت تا بتوانند با درخشش او به نخستین قهرمانی آسیایی برسند، اما اعلام دو پنالتی در فینال آن فصل (که البته یکی از آنها را مهار کرد و در ریباند گل خورد)، موجب شد تا جام قهرمانی هم با این پنالتی‌ها از دست او و سرخ‌پوشان برود.

دیدگاه‌ها