کد خبر : 1898589 | 12 فروردين 1402 ساعت 20:08 | 45.1K بازدید | 39 دیدگاه

حمایت همه‌جانبه از رامتین پس از اخراج جنجالی (عکس)

اتفاقات دیدار رفت به نوعی دیگر برای رامتین سلیمان‌زاده تکرار شد تا این بازیکن روزی کابوس‌وار را دوباره مقابل پرسپولیس تجربه کند.

حمایت همه‌جانبه از رامتین پس از اخراج جنجالی (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، دیدار رفت پرسپولیس و مس رفسنجان در حالی در ورزشگاه آزادی با نتیجه یک بر صفر به سود سرخپوشان تهرانی تمام شد، که بالا آمدن بدهنگام دست رامتین سلیمان‌زاده روی کرنر ارسالی شاگردان گل‌محمدی یک پنالتی را تقدیم تیم میزبان کرد.
اتفاقات مربوط به دیدار رفت سلیمان‌زاده را با انگیزه زیادی به مصاف پرسپولیس فرستاده بود، با این حال بار دیگر دست سرنوشت او را به یکی از اثرگذارترین بازیکنان در شکست یک بر صفر نارنجی‌پوشان رفسنجان تبدیل کرد، تا با تشخیص داور برخورد او با مهاجم پرسپولیس پنالتی تشخیص داده شود و این بازیکن از زمین اخراج شد. 

البته که بسیاری از کارشناسان داوری معتقدند خطای سلیمان‌زاده بیرون از محوطه جریمه روی بازیکن پرسپولیس انجام شده، تا بار شکست مقابل پرسپولیس کمتر روی شانه‌های سلیمان‌زاده سنگینی کند.
مس رفسنجان در این فصل با محمد ربیعی در حالی توانسته با دریافت 10 گل بهترین خط دفاعی لیگ را تشکیل بدهد که بی‌شک در این موفقیت سلیمان‌زاده نقش بسیار مهمی دارد و پس از پایان مسابقه برابر پرسپولیس نیز محمد ربیعی حمایت کاملی از شاگرد قدیمی‌اش داشت و سایر بازیکنان تیم نیز همراه او شدند تا در این موقعیت دشوار تنها نباشد. 

1837701

رامتین سلیمان‌زاده البته همچنان 5 بازی دیگر در این فصل پیش روی خود می‌بیند و این فرصت را دارد که خاطرات دیدار رفت و برگشت با پرسپولیس را با ادامه نمایش‌های خود به دست فراموشی بسپارد.

دیدگاه‌ها