کد خبر : 1898599 | 12 فروردين 1402 ساعت 20:14 | 98.1K بازدید | 15 دیدگاه

حمله بی‌سابقه لیورپولی‌ها به کاپیتان: فوراً بازنشسته شو!

بعد از شکست 4-1 لیورپول مقابل منچسترسیتی، هواداران این تیم از جردن هندرسون عصبانی هستند و در شبکه‌های اجتماعی کارزاری علیه کاپیتان لیورپول به راه افتاده و هواداران خواهان خداحافظی او شده‌اند.

حمله بی‌سابقه لیورپولی‌ها به کاپیتان: فوراً بازنشسته شو!

به گزارش "ورزش سه"،  جردن هندرسون، کاپیتان لیورپول، بعد از شکست سنگین امروز مقابل منچسترسیتی بیشتر از سایر بازیکنان لیورپول با خشم هواداران مواجه شده است. در دقایق بعد از پایان مسابقه موج گسترده‌ای علیه او در شبکه‌های اجتماعی راه افتاده و عده‌ای از هواداران لیورپول خواهان خداحافظی او با تیم‌شان یا اعلام بازنشستگی‌اش شده‌اند.

لیورپول امشب در ورزشگاه اتحاد با این‌که گل اول مسابقه را وارد دروازه سیتی کرد ولی در نهایت مقابل حریف خود 4-1 شکست خورد. با این‌که لیورپول کلاً عملکردی ضعیف داشت و یورگن کلوپ هم در پایان مسابقه از بازیکنانش انتقاد کرد و گفت تنها 4 بازیکن تیمش عملکردی در سطح استاندارد داشتند؛ ولی هواداران بیشترین انتقاد را متوجه کاپیتان تیم جردن هندرسون کرده‌اند.

1837724

هندرسون امروز در هیچ دوئل زمینی‌ای به پیروزی نرسید و در طول مسابقه تنها دو بار پاس بازیکنان سیتی را قطع کرد. حرکات بدون توپ او امشب بارها باعث ایجاد مشکل برای خط دفاعی لیورپول شد و این عملکرد او از چشم هواداران دور نماند.

یک هوادار لیورپولی در توییتر نوشت: «از هیچ‌کس به اندازه جردن هندرسون متنفر نیستم.» یک کاربر دیگر نوشت: «هندرسون همین امشب اعلام بازنشستگی کن. هرچند ترنت هم مدافع فاجعه‌ای است؛ ولی تو خیلی خیلی خیلی بدی

1837725
1837726

یک لیورپولی دیگر سابقه فوتبالی کاپیتان این تیم را زیر سؤال برده و نوشت: «در تمام این سال‌ها که بازی جردن هندرسون را نگاه کردم، حتی یک‌بار به این نتیجه نرسیدم که او بازیکن خوبی است.» یک هوادار دیگر لیورپولی می‌گوید: «خیلی سعی کردم موقع تماشای بازی بالا نیاورم؛ ولی هندرسون در سطح دیگری افتضاح است

1837727

دیدگاه‌ها