کد خبر : 1898600 | 12 فروردين 1402 ساعت 20:30 | 20.8K بازدید | 30 دیدگاه

مثلث خط میانی سپاهان در هارمونی کامل (عکس)

عملکرد و هماهنگی جلا‌ل‌ علی‌محمدی، مسعود ریگی و محمد کریمی در پیروزی سپاهان مقابل صنعت نفت آبادان خیره‌کننده بود.

مثلث خط میانی سپاهان در هارمونی کامل (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، سپاهان روز گذشته یکی از هفت فینال خود را تا کسب عنوان قهرمانی مسابقات پشت سر گذاشت و موفق شد روی کار ترکیبی مدافع چپ و راستش به سه امتیاز دست پیدا کند.
اگرچه شاگردان مورایس تا پایان مسابقه نتوانستند بر تعداد گل‌های خود بیفزایند، اما نمایش تیمی سپاهان به ویژه در خط میانی تحسین‌برانگیز و چشم نواز بود.
روز گذشته جلال علی‌محمدی که این روزها با بازوبند کاپیتانی به ترکیب اصلی طلایی‌پوشان اضافه شده، در جریان مسابقه یک خط عقب‌تر از مسعود ریگی و محمد کریمی بازی می‌کرد و با تصمیم مورایس تنظیم آهنگ حرکتی بازیکنان سپاهان به این بازیکن باتجربه و خوش تکنیک سپرده شده بود.

1837728

یک خط جلوتر از علی‌محمدی نیز مسعود ریگی و محمد کریمی به عنوان دو بازوی او برای انتقال توپ‌ها از فاز دفاعی به فاز هجومی بودند که بارها در طول مسابقه با پاس‌های سریع و کوتاه خود بازیکنان تیم میهمان را سردرگم کردند.
مورایس در بخش میانی زمین بازیکنان خلاق و توانمند دیگری نظیر سلمانی و فرناندز را هم در اختیار دارد که می‌توانند در 6 بازی آینده برای کسب ششمین عنوان قهرمانی تاریخ لیگ برتر به کمک سپاهان بیایند. این روزها اما علی‌محمدی، ریگی و کریمی درخشان ظاهر می‌شوند و فرصت را با هماهنگی مثال‌زدنی‌شان از رقبا برای رسیدن به ترکیب اصلی گرفته‌اند.

دیدگاه‌ها