کد خبر : 1898601 | 12 فروردين 1402 ساعت 20:40 | 28.4K بازدید | 11 دیدگاه

آرتتا: برای ژسوس ایستاده دست می‌زنیم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از پیروزی 4-1 تیمش مقابل لیدز به ستایش از گابریل ژسوس پرداخت که در این بازی دو گل برای توپچی‌ها به ثمر رساند.

آرتتا: برای ژسوس ایستاده دست می‌زنیم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امروز در خانه خود ورزشگاه امارات به‌مصاف لیدز رفت و موفق شد با دو گل گابریل ژسوس و دو گل دیگر از بن وایت و گرانیت ژاگا حریفش را 4-1 شکست بدهد تا اختلاف امتیازش با منچسترسیتی حفظ شود.

ویدئو: 276545

منچسترسیتی امشب موفق شد لیورپول را 4-1 شکست بدهد و شاگردان آرتتا برای جلوگیری از کاهش فاصله‌شان با تیم گواردیولا به پیروزی در این بازی نیاز داشتند.

گابریل ژسوس که بعد از مصدومیتی طولانی‌مدت مدتی بود به ترکیب تیم برگشته بود تا امروز به‌عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین می‌شد و امروز به‌دستور آرتتا بعد از مدت‌ها اولین بازی خود به‌عنوان بازیکن فیکس را تجربه کرد. او از قضا درخشید و دو بار برای تیمش گلزنی کرد تا در پیروزی تیمش نقش مهمی بازی کند.

1837730

آیا در عجیب‌ترین خواب‌هایت هم می‌دیدی تروسار اینقدر خوب باشد؟
من خواب‌های خیلی عجیبی می‌بینم!

پاسخ به پیروزی منچسترسیتی در بازی امروز
ما به چیزهایی فکر می‌کنیم که تحت کنترل خودمان باشد. بعد از فیفادی ماه مارس ما با مشکلاتی مواجه شدم که باید مدیریت می‌شد ولی با کمک همه بازیکنان توانستیم همه مشکلات را پشت سر بگذاریم.

درخشش گابریل ژسوس
برای گابریل خیلی خوشحالم. همه ما برایش ایستاده دست می‌زنیم. او امروز استحقاق این را داشت که از ابتدا به میدان برود و از این فرصت به خوبی استفاده کرد.

1837731

آیا بازیکنان آرسنال با بیماری ویروسی مواجه شده‌اند؟
بله. با بازیکنانی که از تیم‌های ملی برگشته بودند هم این مشکل را داشتیم و همین‌طور چند بازیکنی که در فیفادی کنار ما بودند. این اتفاق‌ها طبیعی است.

نقش بازیکنان ذخیره
ما به همه نیاز داریم. در حال حاضر، چند بازیکن آرسنال با مصدومیت‌های طولانی‌مدت مواجه هستند و باید برای پر کردن جای خالی آن‌ها از حداکثر توان تیم استفاده کنیم.

دیدگاه‌ها