کد خبر : 1898622 | 12 فروردين 1402 ساعت 23:28 | 10.2K بازدید | 3 دیدگاه

برد دراماتیک شارلروا در وقت اضافه؛

حسین‌زاده در گلزنی شانس نداشت

شارلروا در حضور ۸۸ دقیقه‌ای ملی‌پوش ایرانی خود مقابل وسترلو به برتری رسید.

حسین‌زاده در گلزنی شانس نداشت

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته سی و یکم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم فوتبال شارلروا که برای دومین بازی پیاپی امیرحسین حسین‌زاده را در ترکیب ابتدایی داشت، از ساعت ۱۹:۴۵ امشب در استادیوم هت کویپه به مصاف تیم رده ششمی وسترلو رفت.

امیرحسین حسین‌زاده که علی‌رغم سفر به تهران نتوانست برای تیم ملی به میدان برود و به دلیل مصدومیت دور از ترکیب بود، در بازگشت به بلژیک می‌توانست برای شارلروا گلزنی کند، اما ضربه سر او در دقیقه ۱۶ دیدار امشب مقابل وسترلو با واکنش دیدنی دروازه‌بان حریف تبدیل به گل نشد و به بیرون رفت.

حسین‌زاده در دقیقه ۸۸ و درحالی‌که شارلروا با نتیجه دو بر یک پیش بود، تعویض شد که یک دقیقه پس از خروج این ملی‌پوش ایرانی از ترکیب، وسترلو توانست گل تساوی را بزند.

1837791

درحالی‌که یاران حسین‌زاده پیروزی خود را از دست داده و در آستانه تساوی مقابل وسترلو قرار داشتند، در دومین دقیقه وقت‌های تلف‌شده به گل رسیدند و توانستند با برتری ۳ بر ۲ این مسابقه خارج از خانه را تمام کنند تا ۴۴ امتیازی شوند و در جایگاه هشتم جدول ژوپیر لیگ بلژیک قرار بگیرند.

امیرحسین حسین‌زاده که پیش از این در ۲۰ مسابقه ژوپیر لیگ بلژیک دو گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده بود، سعی داشت در بازگشت از اردوی ملی گلزنی کند که این اتفاق برای او نیفتاد.

دیدگاه‌ها