کد خبر : 1898624 | 13 فروردين 1402 ساعت 00:10 | 58.1K بازدید | 2 دیدگاه

شباب الاهلی یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شد

تساوی یاران نوراللهی با باورنکردنی‌ترین صحنه فصل

مهمترین دیدار هفته بیست و یکم رقابت‌های ادنوک لیگ امارات، با تساوی یک – یک به پایان رسید.

تساوی یاران نوراللهی با باورنکردنی‌ترین صحنه فصل

به گزارش "ورزش سه"، در حساس‌ترین بازی نیم فصل دوم رقابت‌های ادنوک لیگ امارات، تیم‌های اول و دوم جدول رده‌بندی، یعنی شباب الاهلی و العین به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک – یک به پایان رسید. احمد نوراللهی نیز از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان رفت.

نخستین موقعیت بازی را العین در دقیقه دوم بازی خلق کرد. ضربه جوناتاس سانتوس نزدیک گوشه محوطه جریمه را ماجد ناصر، سنگربان شباب الاهلی، به زیبایی و در دو مرحله مهار کرد. پس از این فرصت، بازی دو تیم بدون خلق موقعیت چندانی دنبال شد تا اینکه شباب الاهلی در دقیقه 68 به گل نخست بازی دست یافت.

1837802

روی تیزهوشی یحیی الغسانی و سماجت او برای تصاحب توپ، این بازیکن با یک پاس طلایی، گیلرمه دا سیلوا را صاحب توپ کرد و این بازیکن با ورود به محوطه جریمه، مدافعی از العین را برابر خود نداشت و با یک شوت محکم و روی پا، توپ را به تور دروازه العین چسباند و تیمش را پیش انداخت.

العین توانست در دقیقه 80 گل تساوی را وارد دروازه میهمان کند. ارسال کرنر بندر الاحبابی در دهانه دروازه به لابا کودجو رسید و این بازیکن با یک ضربه سر تماشایی، گل تساوی تیمش را به ثمر رساند. با این گل، مهاجم زهردار العین به گل شماره 22 خود در این فصل از رقابت‌های ادنوک لیگ دست یافت.

1837797
1837796
1837798
1837799
1837801

در شرایطی که بازی رو به پایان بود، العین در دقیقه 90+6 یک فرصت بی‌نظیر را به شکلی باورنکردنی از دست داد. شوت سوفیان رحیمی از سمت راست محوطه جریمه شباب الاهلی، به تیر دوم و برابر دروازه خالی به سعید احمد رسید و ضربه بسیار بد این بازیکن با پای چپ، باعث شد تا توپ به جای ورود به درون دروازه، حرکت در عرض را پیش بگیرد و ماجد ناصر، سنگربان شباب الاهلی نیز به راحتی آن را مهار کرد.

در صورتی که این توپ گل می‌شد، فاصله العین با صدر جدول به 3 امتیاز کاهش پیدا می‌کرد. اما این اتفاق رخ نداد تا نیمکت‌نشینان العین که برای شادی پس از گل خیز برداشته بودند، به شکل بهت‌زده‌ای، روی زمین بیفتند.

1837800

در نهایت این بازی با تساوی یک – یک به پایان رسید. احمد نوراللهی در این بازی 90 دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت. با این تساوی، شباب الاهلی 46 امتیازی شد و صدر جدول را حفظ کرد. العین نیز با 41 امتیاز در رده دوم قرار دارد.

دیدگاه‌ها