کد خبر : 1898641 | 13 فروردين 1402 ساعت 11:04 | 100.7K بازدید | 58 دیدگاه

گراهام پاتر در آستانه اخراج از چلسی؛.

غیرمنتظره: پاتک ناگلزمان به جایگاه توخل!

به نظر می رسد یولیان ناگلزمان به نیمکت باشگاه چلسی نزدیک شده است.

غیرمنتظره: پاتک ناگلزمان به جایگاه توخل!

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه بایرن با دو نمایش درخشان موفق به شکست پاری سن ژرمن و صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد اما عملکرد پر نوسان این تیم در بوندسلیگا باعث شد که مسئولان باشگاه آلمانی در تصمیمی غیر منتظره تصمیم به اخراج یولیان ناگلزمان بگیرند.  

بعد از اخراج ناگلزمان بلافاصله مسئولان بایرن مذاکرات خود را با توماس توخل آغاز کرده و خیلی زود او به عنوان سرمربی جدید پر افتخارترین تیم آلمان انتخاب شد.

بعد از برکناری ناگلزمان خیلی زود شایعات درباره او اوج گرفت. در ابتدا گفته شد که تاتنهام قصد دارد این سرمربی جوان آلمانی را جایگزین آنتونیو کونته کند اما حالا به شکل غیرمنتظره ای به نظر می‌رسد که او به نیمکت چلسی نزدیک شده است.

بر اساس ادعای فابریتزیو رومانو، خبرنگار معروف ایتالیایی، باشگاه چلسی در حال بحث درباره جایگاه گراهام پاتر است. مالکان و هیئت مدیره باشگاه جلسه‌ای برگزار خواهند کرد تا مشخص کنند که آیا قصد دارند با پاتر ادامه دهند یا خیر. رومانو همچنین تاکید کرده که یولیان ناگلزمان گزینه محبوب مدیران چلسی برای جانشینی پاتر است. رومانو می‌گوید پاتر حمایت بازیکنان به خصوص ستاره های کلیدی چلسی را هم از دست داده و اوضاع برای او اصلا خوب نیست.

در صورت انتخاب ناگلزمان به عنوان سرمربی چلسی اتفاق جالبی خواهد افتاد و او به نوعی جانشین توماس توخل می‌شود. توخل که چند روز پیش به عنوان سرمربی جدید بایرن به جای ناگلزمان انتخاب شد، تا اواسط فصل هدایت چلسی را بر عهده داشت اما چند نتیجه ضعیف باعث برکناری او شد.

1837840

دیدگاه‌ها