کد خبر : 1898651 | 13 فروردين 1402 ساعت 12:33 | 20.3K بازدید | 8 دیدگاه

ماه رمضان برای الهلال آمد دارد

الهلال با پیروزی 2-0 مقابل الخلیج در دیدار معوقه هفته شانزدهم لیگ عربستان، به تیمی تبدیل شد که بیشترین امتیاز را در ماه رمضان در کسب کرده است.

ماه رمضان برای الهلال آمد دارد

به گزارش ورزش سه، الهلال از ابتدای فصل 2008 از 13 دیداری که در ماه مبارک رمضان و در چارچوب رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان انجام داده‌اند، 34 امتیاز کرده‌اند.

پیش از این الاتحاد با 32 امتیاز رکورددار کسب بیشترین امتیاز در ماه رمضان بود اما پیروزی الهلال برابر الخلیج، باعث شد تا رکورد از دست این تیم خارج شود و آنها در رده دوم لیست پرامتیازترین تیم‌ها در ماه رمضان قرار بگیرند.

الهلال تا روز گذشته، 13 بازی در ماه رمضان انجام داده بود که در 11 پیروز شده و تنها 2 شکست ثبت کرده بود که هر دو شکست هم در فصل 2012-2013 و برابر هجر و الفتح بود.

آبی‌پوشان در دیدار برابر الخلیج، چهارمین برد متوالی در تمام رقابت‌ها و سومین برد متوالی در لیگ (پس از شکست 2-1 مقابل الفتح)، را ثبت کردند. این تیم همچنین پس از تقابل با التعاون و الاتفاق، در بازی با الخلیج برای سومین دیدار متوالی دروازه خود را بسته نگه داشت.

الهلال سه‌شنبه هفته آینده در دیدار معوقه هفته هفدهم لیگ حرفه‌ای مقابل الفیحا قرار می‌گیرد و در صورت پیروزی، امتیاز خود را به 45 می‌رساند تا با عبور از الشباب، در رده سوم قرار بگیرد و فاصله خود را با الاتحاد و النصر به 5 و 4 امتیاز کاهش بدهد.

دیدگاه‌ها