کد خبر : 1898653 | 13 فروردين 1402 ساعت 12:51 | 29.5K بازدید | 0 دیدگاه

شوک نافرجام این بازیکن به رحمتی!

وینگر مس کرمان یک موقعیت بسیار عالی برای گلزنی را با بدشانسی از دست داد.

شوک نافرجام این بازیکن به رحمتی!

به گزارش “ورزش سه”، در چارچوب هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر، مس کرمان در خانه میزبان آلومینیوم بود. مسی‌ها در این بازی خیلی زود به گل رسیدند اما حریف بازی را به تساوی کشاند.

در نیمه دوم فرزاد حسین خانی که به دنبال کسب پیروزی در بازی خانگی بود، با تعویض هایی که کرد قصد داشت بازی تیمش را تهاجمی‌تر کند و یکی از بازیکنانی که به زمین آورد امین کاظمیان بود که مدتی از ترکیب تیمش دور مانده بود. با این حال از زمانی که این بازیکن وارد زمین شد در روند رو به جلو تیمش تاثیر گذاشت.

در دقیقه ۵۳ بازی بود که شوت سنگین این بازیکن به تیرک افقی برخورد کرد تا چیزی جز آه و حسرت برای او و همبازیانش نماند و در طرف مقابل رحمتی و تیمش نفسی به راحتی بکشند. در دقیقه ۷۷ هم‌ شوت کاظمیان از بالای دروازه به بیرون رفت تا او در امر گلزنی ناکام بماند.

کاظمیان که فصل پیش یکی از بهترین وینگرها لیگ ‌یک‌ بود، همان روند را در لیگ برتر هم ادامه داد. او که در اوایل رقابت های لیگ سه گل‌ زد و دو پاس گل داد و در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حدفی هم در مقابل صنعت نفت آبادان گلزنی کرد، امیدوار است بتواند همین روند را ادامه بدهد تا به آمار خود بهبود بخشیده و به تیمش کمک کند.

با بازگشت کاظمیان و اتمام مصدومیت شروین بزرگ قطعا حسین خانی می تواند برنامه‌ریزی بهتری برای خط آتش تیمش داشته باشد. گفتنی است مس کرمان با ۲۱ امتیاز در رده چهاردهم جدول حضور دارد.

دیدگاه‌ها