کد خبر : 1898656 | 13 فروردين 1402 ساعت 13:03 | 67K بازدید | 61 دیدگاه

می‌توانستیم آنها را شکست بدهیم

ادعای عجیب کاپیتان مس در مورد بازی با پرسپولیس

هافبک تیم مس رفسنجان معتقد است که تا پیش از پنالتی و اخراج بازیکن شان مقابل پرسپولیس تیم برتر میدان بودند و شایستگی پیروزی در این دیدار را هم داشتند.

ادعای عجیب کاپیتان مس در مورد بازی با پرسپولیس

به گزارش “ورزش سه”، در هفته بیست و چهارم از رقابت‌های لیگ برتر مس رفسنجان میزبان پرسپولیس بود که در نهایت با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. در این خصوص، محسن آذرباد، کاپیتان رفسنجانی‌ها که به عنوان یار تعویضی به زمین آمد به خبرنگار ما گفت: در سال جدید تیم ما چهار بازی پشت سر هم را برده بود و شرایط خوبی داشتیم اما با اخراج یکی از بازیکنان‌مان برنامه‌های آقای ربیعی کمی مختل شدند قرار بود تغییر سیستم بدهیم که نشد اما در حالت ده نفره هم بازی خوبی را ارائه دادیم و به نظرم می توانستیم حداقل بازی را با نتیجه مساوی به پایان برسانیم.

او در مورد پنالتی جنجالی حریف ادامه داد: اصلا پنالتی نبود و یک خطای پشت محوطه بود که با تصمیم اشتباه داور منجر به اخراج بازیکن ما هم شد درحالی که از نظر من حتی اگر داخل محوطه هم بود باید کارت زرد داده میشد و اخراج تصمیم بسیار سختگیرانه ای بود.

این بازیکن در مورد اینکه طلسم نبردن پرسپولیس هنوز برایشان پابرجا ماند گفت: بله در نیم فصل اول هم با یک پنالتی باختیم درحالی که به نظرم حداقل در دیدار اخیر بازی بسیار خوبی را انجام دادیم و روند تیم قبل از اخراج بازیکن مان به شکلی بود که حتی مستحق پیروزی در این دیدار بودیم.

1837854

آذرباد با اشاره به اینکه اشتباهات داوری در بازی‌های قبلی هم وجود داشت گفت: نمی دانم چرا در این فصل اینقدر اتفاقات و اشتباهات داوری علیه تیم ما رقم می خورند، ما نمی خواهیم کسی به نفع ما سوت بزند و تنها خواسته‌ی ما قضاوت عادلانه است که اگر این گونه بود امتیازات زیادی را کسب می کردیم و فاصله مان با صدر جدول اینقدر زیاد نمیشد اما متاسفانه این اشتباهات مخصوصا در دیدار مقابل پرسپولیس باعث ایجاد فشار بر تیم ما می شود ولی در کل امیدوارم در ادامه رقابت‌ها بتوانیم نتایج خوبی را به دست بیاوریم.

هافبک مس رفسنجان در مورد اینکه هدفشان در این فصل کسب چه رتبه ای است گفت: تمام تلاشمان را می کنیم که از رقیبان اصلی خود یعنی تراکتور و گلگهر پیشی بگیریم و رتبه چهارم جدول را به دست بیاوریم.

آذرباد در مورد دیدار هفته آینده افزود: نفت در این روزها شرایط بسیار خاصی دارد و تمام تلاشش را برای فرار از بحران انجام خواهد داد اما ما تنها هدفمان کسب سه امتیاز است و اینکه چند گل بزنیم اصلا اهمیتی ندارد.

دیدگاه‌ها