کد خبر : 1898659 | 13 فروردين 1402 ساعت 13:33 | 44.6K بازدید | 8 دیدگاه

بهترین گزینه هدایت گل‌گهر از زبان کاپیتان تیم

بازیکن تیم گل‌گهر سیرجان با اشاره به برد این تیم مقابل نساجی، سعید الهویی را بهترین گزینه برای سرمربی‌گری تیم سیرجانی دانست.

بهترین گزینه هدایت گل‌گهر از زبان کاپیتان تیم

به گزارش ورزش سه، مهران گلزاری مدافع تیم گل‌گلهر سیرجان در رابطه با انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی ایران گفت: امیر قلعه نویی مربی بزرگی است و باشگاه گل‌گهر هم پس از اعلام نیاز تیم ملی با جدایی ایشان موافقت کرد و من هم برای این مربی توانمند آرزوی موفقیت دارم.

او با اشاره به جانشینی سعید الهویی به جای قلعه‌نویی اظهار داشت: آقای الهویی بهترین انتخابی بود که باشگاه می توانست برای هشت بازی آخر لیگ انتخاب کند چراکه او شناخت خوبی از بازیکنان تیم دارد و امیدوارم این اعتماد با موفقیت گل‌گهر همراه شود.

بازیکن تیم گلگهر درباره دیدار اخیر این تیم مقابل نساجی قائم شهر گفت: بازی در قائم شهر و در حضور هواداران پرشور این شهر همیشه سخت است و بارش باران هم به این سختی‌ها اضافه کرده بود اما خداراشکر چمن ورزشگاه وطنی کیفیت خوبی داشت و توانستیم بازی خوبی را ارائه بدهیم و از نظر مالکیت توپ و خلق موقعیت از تیم حریف بهتر بودیم و عیدی خوبی را به مردم شهرمان دادیم تا اولین پیروزی رسمی تیم با هدایت آقای الهویی را کسب کنیم.

گلزاری در واکنش به اعتراضات مکرر نیمکت نساجی به داور مسابقه گفت: کارشناسان داوری در این رابطه گفتنی‌ها را گفتند و من نظری در این مورد ندارم فقط خدا را شکر می کنم که با شایستگی سه امتیاز این مسابقه را کسب کردیم.

او در پایان در رابطه با پیش بینی اش از ادامه‌ی رقابت های لیگ برتر و کورسی که میان گل‌گهر، تراکتور و مس رفسنجان شکل گرفته است گفت: تیم ما از ابتدای فصل در رتبه ای پایین تر از چهارم جدول قرار نگرفته است و  در ادامه مسابقات هم سعی می کنیم با تمام توان بازی کنیم و جایگاهمان را تثبیت کنیم.

دیدگاه‌ها