کد خبر : 1898665 | 13 فروردين 1402 ساعت 14:11 | 24.9K بازدید | 10 دیدگاه

دروازه‌بان دورتموند: اصلا نمی‌دانم توپ چطور رد شد!

گریگور کوبل، دروازه‌بان دورتموند، می‌گوید تصمیمش برای خروج از دروازه درست بوده اما نمی‌داند توپ چطور از کنارش رد شده است.

دروازه‌بان دورتموند: اصلا نمی‌دانم توپ چطور رد شد!

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند شب گذشته در یکی از حساس‌ترین دیدارهای این فصل رقابت‌های بوندسلیگا به مصاف بایرن مونیخ رفت و با نتیجه 2-4 برابر این تیم شکست خورد. 

گل اول این بازی در دقیقه 13 و در حالی به ثمر رسید که بایرن صرفا قصد شروع حمله را داشت اما کوبل از دروازه خارج شد تا توپ را با ضربه پایش دور کند، اقدامی که در نهایت موفقیت آمیز نبود و همان توپ از کنار او عبور کرد و وارد دروازه خالی شد. 

این اتفاق باعث خوشحالی و شادی وصف ناپذیری بین بایرنی‌ها شد و دورتموندی‌ها را در شوک فرو برد و بسیاری معتقد هستند که همین اتفاق زمینه‌ساز گل‌های بعدی‌ای شد که این تیم دریافت کرد. 
1837860
کوبل پس از به صدا در آمدن سوت پایان بازی در گفتگو با اسکای درباره این اشتباه اظهار داشت: «من اصلا نمی‌دانم توپ چطور از کنارم رد شد. اتفاق مزخرف زیبایی بود! من دو بار از مصدومیت برگشتم و دو اشتباه بزرگ مرتکب شدم.»

این دروازه‌بان در اوایل ماه مارس و در جریان بازی برابر لایپزیش دچار مصدومیت شد و نتوانست تیمش را برای چند بازی همراهی کند. 

او با قبول مسئولیت این شکست گفت: همیشه ممکن است هر بازیکنی بازی بد داشته باشد. روزهای بد وجود دارند و امروز یکی از آنها بود. تصمیم من برای خروج از دروازه، تصمیم خوبی بود اما مسئولیت این اتفاق کاملا برعهده من است. این شکست دردناک است. ما پس از این گل در بازی افت کردیم.
 

دیدگاه‌ها