کد خبر : 1898666 | 13 فروردين 1402 ساعت 14:26 | 22.4K بازدید | 4 دیدگاه

سجادی با کشتی به ورزش ایران بازگشت

استقبال ویژه از وزیر 40 روز بعد از سقوط(عکس)

حضور 40 روز بعد از سانحه سقوط بالگرد وزیر ورزش، سجادی با حضور در اردوی تیم ملی کشتی با قهرمانان همکلام شد.

استقبال ویژه از وزیر 40 روز بعد از سقوط(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، وضعیت سیدحمید سجادی بعد از سانحه 4 اسفندماه 1401 در کرمان، آنقدر وخیم بود که حتی بحث انتخاب جانشین برای او از سوی دولت خیلی جدی مطرح شد. با این حال به مرور سجادی بهبودی پیدا کرد و حالا بعد از چند روز حضور در وزارت ورزش، در اردوی تیم ملی کشتی هم حاضر شد تا نشان دهد کاملا سلامتی خود را به دست آورده و می‌تواند به صورت عادی از اختیارات خود در وزارت ورزش بهره ببرد. 

علیرضا دبیر که همواره در یکی، دو سال اخیر با معاون قهرمانی وزارت ورزش درگیر چالش بوده و مصاحبه های تندی علیه پولادگر انجام داده، شاید خیلی خوشحال تر از سایرین از بازگشت حمید سجادی به وزارت ورزش است چون او در همین یک ماه به چالشی خیلی جدی با پولادگر برخورده بود.  

1837862

با حضور سیدحمید سجادی در خانه کشتی در ایام نوروز مشخص است که همچنان ارتباط خوب دبیر و وزیر ورزش حداقل در ظاهر خوشایند باقی مانده و در سال جدید که سال حضور در بازی‌های آسیایی و کسب سهمیه المپیک است، کشتی انتظاری جدی از وزارت ورزش برای دریافت بودجه خواهد داشت.  

سجادی هم که بعد از سانحه سقوط بالگرد همچنان اظهارنظر خاصی در خصوص این اتفاق نداشته و مصاحبه ای با خبرنگاران ترتیب نداده، با بازدید از آخرین اقدامات عمرانی انجام شده در کمپ تیم‌های ملی کشتی، دقایقی با کشتی گیران که در آستانه اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا و همچنین حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک در سال جاری هستند، به گفتگو پرداخت. 

1837864

وزیر ورزش به عنوان یک ورزشکار و قهرمان قدیمی خیلی خوب می‌داند که شاید راز موفقیت ورزش ایران در بازی‌های آسیایی و المپیک 2024 می تواند موفقیت کشتی باشد و در همین راستا بیش از هر تیم دیگری در یک سال اخیر به اردوی تیم های ملی کشتی سرکشی کرده است.  

به هر حال به هر نظر می رسد سجادی از سال جدید به روال عادی کار خود بازگشته و می تواند همچون گذشته اقدامات تمامی مسئولین وزارت ورزش و فدراسیون ها را زیر نظر داشته باشد.

1837863

دیدگاه‌ها